Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Hei Jeg har ringt tk. flere ganger ettersom min søknad om fødselspenger ikke har blitt behandlet. Jeg har termin om 4 dager og gikk ut i permisjon den 11 juni, så derfor haster det litt. Jeg trodde det va tk som var treige, men da jeg endelig fikk snakke med min saksbehandler viste det seg at de manglet papirer som de ventet på fra arbeidsgiver. Hun som er min saksbehandler går i ferie på fredag og dersom jeg skulle få den føste utbetalingen nå så må jeg opp til arbeidsgiver og purre på dem. Er dette min jobb egentlig?? Er ikke arbeidgiver forpliktet til å gjøre dette automatisk?? Arbeidsgiver har hatt to mnd til å skaffe papierene (tk fikk min søknad om fødselspenger 11 april), men skylte på at det var mange på hovedkontoret som hadde tatt seg ferie, men skulle se hva han kunne fikse.....har jeg ingen rettingheter på dette området?? Må jeg bare sitte å vente til arbeidsgiver gjør dette når det passe han?? Rimelig forbannet!! Nati79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå