Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alt så bra ut!

Det blir sannsynligvis en gutt og ei jente.....så alt kjennes helt perfekt ut akurat nå. Må ut og feire med å handle de første klærne i dag. Gleder meg til det også.

Holdt på å besvime et par ganger under ultralyden jeg da. Tror jordmor klemte litt hardt over noen blodårer eller noe. Måtte sette meg opp og drikke vann for ikke å bli helt borte. Var litt ekkelt, men det gikk jo over når jeg fikk satt meg opp da =0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5497424-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ultralyd-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå har jeg handlet noen klær. 10 boddyer til 200kr (fant ut at de hadde korte ermer når jeg kom hjem, men jeg får vel brukt de litt alikevel.) Også kjøpte jeg noen søte sett med sparkebukse og langermede boddyer. Så da er jeg kommet litt igang. Tror vi har sett både seng og vogn som vi har lyst på også, men venter litt med de store kjøpene.

Den benken var hard å ligge på så lenge. Lå der i allefall i en og en halv time. Har hatt vondt nede i ryggen med strålinger ned til ene benet siden. Håper jeg får sovet det av meg i natt....tror det er bekkenløsning jeg kjenner snevet av =0)

Har du handlet noe enda da Annemor?

Hei hei. Takk for sms før i dag :) Husk at det er 2 Annemor inne her ;-) Den andre Annemor36 er min venninne faktisk som oxo bor her i Moelv ;-) Forvirret nå? hehe

Ja je har så vidt handlet litt lyse blått og noe nøytralt ( i tilfelle jordmor tok feil) Har tenkt på 3D senere for å dobbeltsjekke før je handler noe mere blått i alle fall :D

Je er på jobb i helga i tilfelle du er på de kanter. Jobber fra kl 15. Kanskje vi sees snart da vøtt :D

Kos deg med handlingen framover da :)

Klem

Oi....visste ikke at det var to Annemorer her inne nei..he he =0) Har nok svart svart dere begge jeg da og trodd det var en og samme person. Har sett at nicket har variert noe med 36 og 37, men tenkte at du hadde fylt år... =0) Ha det koselig på jobb da. Vi må kikke litt på biler i helgen vi...og sofa. (Sofa har jeg ventet på et år nå, men den vi vil ha kommer jo aldri på salg)! Stikker innom om jeg skulle havne i Br.dal....kommer litt ann på hvilken retning sambo vil dra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...