Linn og Noah Alexander Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er nå i uke 34 og har siden i går ettermiddag hatt veldig sterke kynnere. De varer i ca. 15-20 sekunder og har kommet ganske regelmessig - ca. 3 hver time (hvert 20.minutt). Har også sterke mens-smerter. Hvor tidlig begynte dere med det? Og hvor lang tid har det tatt før fødselen har begynt? For tidlig fødsel er ganske vanlig i min svigerfamilie. Så og si alle kvinnene har født sin førstefødte rundt 4-6 uker før termin, så svigermor sa at jeg burde være forberedt på fødsel allerede fra uke 36. Så begynner å bli litt redd for at forberedelsene begynner allerede nå :/ Er jo overhodet ikke klar for noe ennå.. Vet jo at det er normalt med kynnere så tidlig, men så sterke og regelmessige?? Noen som kanskje har hatt/ har det slik som meg? Takk for svar )
Klukkhøna Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 ring jordmora og be ho ta en sjekk om du er moden i livmortappen... lykke til, nå er du jo kommet så langt at baby ikke trenger at du får lungemodningssprøyter en gang.
Linn og Noah Alexander Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 Ringte til føden og de ba meg se over natten om kynnerne ble hyppigere.. Men de har kommet i lik rytme i hele dag, så tror ikke det er noe på gang enda. Men bare lurer på hvor lenge det er vanlig å gå slik, for det er overhodet ikke noe behagelig :/
tobarnsmamma Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg hadde det sånn i hele forige uke (med noen pauser innimellom) Men på lørdag når jeg hadde sagt til alle at jeg tror han kommer ut snart, så slutta det helt. Så der lurte han meg godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå