Gå til innhold

Da har jeg vært på UL, og må hoppe over på novemberklubben.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kos da! :-)

- og deilig å få flyttet terminen nærmere selv om det bare var med noen få dager..

Jeg har også menstermin 1.12, men har ikke noe lyst å få flyttet den til november.. har ikke noe lyst å forlate desemberklubben.. kjenner jo ingen i novemberklubben og dessuten er dette verdens beste klubb. Så jeg vil bli her selv om jeg skulle få terminen flyttet til november..

Heisann..

Du får ha lykke til videre i novemberklubben!!! Det beste var at ting sa fint ut i magen!!

Mensana, jeg tenkte som deg..., om terminen skulle bli flyttet den andre vegen - hadde jeg alikevel fortsatt her hos desemberdamene. Det er jo selvfølgelig fordi jeg føler vi har blitt så godt kjent!!

Ja! :-)

Aldri i livet om jeg tørr hoppe over til de fremmede novemberdamene... nå har vi jo kjent hverandre her inne i flere måneder og jeg nekter å forlate dere! :-)) Hører liksom sammen vi her inne..

Natta! :-))

Hehe ja det er litt skummelt da. Men jeg må innrømme at jeg har ikke vært så aktiv på terminklubben. Men det er jo min egen feil:( Det er virker i allefall som en trivelig gjeng her:)

Lykke til i svangerskapene alle sammen.

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...