Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Ja da har jeg hentet genseren min... ( Blir å gi den bort ja... Bruker normalt xl eller 46-48 Å den ble alt for trang... Så ingenting for meg nei... ( Rart mamma tøy ikke er større i den str men det er vel meningen at vi ska være syl tynne i utgangspungtet... Så vi som er litt store ikke får tak i kule klær... ( Mega deppa nå ja...
mammaentiltrulte Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 skjønne deg godt, uff nå ble jeg litt egnstelig bestilte meg akkurat to gensere fra shoppen. men har bestilt de i min vanlige størrelse så hvis de er små har jeg jo ikke sjans til å få de på
kula 291011 Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 jeg har bestil ei skjorte der å min vanlige størrelse. den var helt grei den
Bratsj Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Men - får du ikke returnere den da ???? (er det ikke lovpålagt angrefrist på alt postordekjøp?)
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2006 Jo da men har ei gravid venninde som er mindre enn meg å da får hu den av meg da... ) Litt snill mot vennene mine er jeg jo da... ) Men kunne jo ønske den passet meg da... Bestilte noen t trøyer til mannen også å de passet bra... )
*1D* Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Hei anne mor:) Jeg fikk akkurat pakken i posten jeg også.................. Hadde jeg ikke gått ned 8-9 kilo så langt i dette svangerskapet hadde t-skjorta passet meg heller...................................... Syns faktisk det er litt dårlig! Jeg får ikke til å bruke denne når magen virkelig kommer! Kunne stått at str er små! Snill du er mot vennene dine da, spørs om jeg må det samme egentlig:(
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Hei snuppa Synd det gikk slik med bestillingen din, men vil samtidlig takke såååå mye for de kule genserene. De passet jo meg perfekt ;-) Spurte om du ville ha noe for de men du er jo sååå snill du... moseklemmer deg masse Du var jo sååå snill å laget både 3 etg bryllupskake og bløtkake til bryllupet vårt, så en så snill venninne skal en lete leeeeenge etter. Takker igjen Klemmmmmmmmmm
selfangerkjerringa Skrevet 28. juni 2006 #8 Skrevet 28. juni 2006 Takk for rådet - jeg skal altså droppe den bestillinga jeg hadde planlagt gitt. Passer neppe for meg heller, som er 44-46 til vanlig... kanskje vi store ikke er ment ås kulle få barn?
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 29. juni 2006 Takker for det... ) Kos deg masse med genserene og den voksende magen... ) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå