Gå til innhold

gulper alle babyer like mye av NAN?

Anbefalte innlegg

syntes å høre at alle gulper sånn av NAN. Jeg bruker også NAN, og han gulper en del, vurderer nå å bytte. Har holdt ut med NAN for å se om det bedret seg fordi vi skal til Spania i 3 uker til høsten og for å slippe å ha med mme, NAN får man jo kjøpt der og. Men nå tror jeg ikke jeg holder ut med gulpingen lenger, ser jo ikke noe godt ut for han heller.

Hvem av de andre mme anbefaler dere forresten??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5497225-gulper-alle-babyer-like-mye-av-nan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Førstemann fikk bare Nan og han gulpet ikke spesielt mye.

Lillegutt får Hipp (har prøvd de fleste pga magevondt), og den er vi kjempefornøyd med. :o)

Leser at flere her plages med gulping med Nan, men jeg har ikke merket noe til det i hvertfall. Du kan jo forsøke og bytte for å sjekke. :o)

Annonse

Har brukt Nan Ha1 si hun var 2 mnd, nå er hun 6. Hun har gulpet utrolig mye!!! Skiftet til collete for 2 uker siden, da sluttet hun å gulpe!! Utrolig men sant! Har mer malt i C for den er hardere for magen! Ca en stor teskje på hver av de to flaskene hun får til dagen. Eneste som kommer litt opp nå, det er middagen som hun liker bare Hipp glassene til.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...