Gå til innhold

August: amme-bh


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kjøper dere dette FØR dere føder? Det er jo sikkert greit å ha på klinikken.. Jeg synes det er vanskelig med str. Puppene mine har ikke vokst i det hele tatt-men de gjør vel det etter fødselen..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var så dum at jeg kjøpte alle amme-bh'ene for lenge siden...har nå hørt at man burde vente til omtrent uke 33-34 og så legge til én koppstr til etter det igjen, så har man omtrentlig puppestr etter fødselen. Alle blir jo rimelig sprengte i puppene de første dagene, og da er det kanskje greit å la dem henge fritt(!), men etter det skal altså ovennevnte tips stemme bra. Dessverre for meg...jeg får vel bare mose dem inn i de jeg har kjøpt! Sukk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to nå i helga, i to forskjellige størrelser. Den hyggelige dama på butikken sa at så lenge jeg ikke brukte de og lappene var på så var det ikke noe problem å bytte de i større eller mindre når ungen har kommet. Så får far ut å bytte da ;) For jeg kan jo ikke ha såpass til flax at jeg treffer blink med noen av dem, men de gir jo en pekepinn på hva som må til.

 

Føler meg litt mer forberedt hvis jeg har det klart nemlig, men aner jo som sagt ikke hvor stort en trenger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt 2stk...jeg kjøpte 2 som det var litt plass i...og de kjøpte jeg når jeg var i uke 30ca.... jeg har også en jeg har brukt siden uke 12...da jeg ikke så vitsen å kjøpe meg ny, vanlig bh!!

ellers har jeg hørt at du kan få kjøpt en god nattbh på sykehuset for 99kr (disse er også på helsekost), så du har jallefall en hvis ikke du kjøper noen på forhånd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk vite at detvar veldig viktig at havde man bh med bøjle, så måtte de ikke stramme i siden, da vi også har melkekjertler der, og det kan gi bryst bettendelse. blev anbefalt og kjøpe "forlenger stykker" så var de lette og regulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...