scania!2åring og lastebilspire Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 som sagt så gjort.vi dura av gårde til toys r us og jeg strenet mot nyfødt leker seksjonen.fant en rangle som jeg synes var kjemp søt:-)stor der og beundret en liten jente som svinset rundt og tok på alle de fine lekene, plutselig oppdaget jeg at den vordene pappa var borte. mens jeg var opptatt i baby avdelingen hadde han sneket seg ubemerket bort....bort til avdelingen med biler og motorsykler! der sto han og siklet på en tro kopi av en hummer (størrelse ti ganger større enn nyfødt baby...hehe). prøvde seg med at han kunne ta vare på bilen til lille gutten ble større. skjønner at han gleder seg over den kommende sønnen,men fikk nå snakket ham fra drømmebilen. det hele ende med at vi kom hjem med babyrangle, mini ducati motorsykkel samlefigur og en svart sportsbil i samme format. vel hjemme var det julaften tendenser!sambo rev opp papiret og drømte om den dagen han kunne kjøpe en i et litt større format;-) snakker alt om neste gang vi skal handle...da skal lille gullet få sin første fotball... det eneste som mangler nå er at vi får en sønn som liker dukker og ikke vil bli møkkete på fingrene;-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Hihi, takk for å få smilet mitt på plass Har en veeeeldig verpesyk barnefar her hjemme også, som drømmer om alle dataspillene han skal spille med jenten sin når hun blir stor nok... ( for ikke å snakke om blir født først ;P ) Han så en body i går med *min pappa er sterkere enn din pappa* i går, jeg tror nok vi må kjøpe den ja. Han gliste veldig av den
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 hehe,ja,for ikke å snakke om dataspill!sambo fikk x-box til jul og kan ikke vente til de to skal spille sammen! litt rart at vi liksom fokuserer på bleieskift og de små klærene,men mannfolka har den evnen til å se 5-6 år fram i tid og den første sportsprestasjonen. jeg kjøpte en body med på skriften "jeg skal bli fotball proff...det sier pappa" er stygt redd for at det er den som kommer til å fungere som en del av hentesetter ja;-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Så herlig forskjellige menn vi to har Typen min sin største frykt er at jenten vår enten skal begynne med fotball eller skal bli med i buekorps ( bergensfenomen)... *Alle* andre menn drømmer jo helt motsatt Nei, gubben min vil ha en liten datanerd .... Jeg blir fornøyd med det meste, bortsett fra overkristent sektmedlem. Hun kan gjerne avstå fra det...
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2006 hehe,ja,han har gitt klar beskjed kom at det noen gang kommer jente skal det ikke være fotball..det er vist noe som er boys-only;-) han er veldig nervøs for skolekorps,noe jeg er helt for siden jeg har spilt i mange år selv. han er,utrolig nok,ikke så veldig data intr.men tv spill veier opp for det kan en vel trygt si. som deg er jeg også fornøyd med det meste,bare ungen finner noe h*n kan trives med.skal saktens stille som aktivt medlem i ballettklubben også jeg om det er det om å gjøre;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå