Gå til innhold

Så veeeeeeeldig lite aktivitet i magen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ER jo hysterisk i utg. punket, men vil likosm ikke ringe føden. Men de siste 2 dagene er det så VELDIG lite aktivitet i magen. Har brukt Babywatceren og hjerte slår og likker på samme rytme som tidligere. Men det er jo ikke dermed sagt at alt er bra.

Jeg blir snart sprø av i drikke iskaldt vann, juice "you name it" uten at noe skjer. Men leser på BIM i, uke 23 og 24 (jeg er i uke 24 nå ) at det kan være dager hvor man ikke kjenner no. Jeg kjenner jo noe, men det er såvidt det rører på seg noen ganger. HUFF.. det er ALLTID noe å bekymre seg over....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20. uke her.

Jeg har kjent masse livlig aktivitet før, men nå har jeg ikke kjent noen ting omtrent jeg heller på en god del dager. Prøvd masse rart jeg også, men ikke noe hjelper. Har følt litt kribling og sett en bulk på magen.

Vurderte å ringe jordmoren jeg også, men har foreløbig slått det fra meg og regner med det er helt normalt. Jeg er nok bare litt overbekymret pga en sa jeg hadde rett før denne leieboeren var et faktum...

Alt er nok ok med de:)

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt. Det varierer veldig hos meg hvor mye liv jeg kjenner også. I to dager nå har det vært ganske så stille hos meg også, men i går kveld var det full baluba i magen og i dag også.. nesten så jeg blir bekymret fordi det er så utrolig mye liv i magen i dag. De sier jo det er normalt at man ikke kjenner liv hver dag før etter uke 28. Kommer an på hvordan babyn ligger osv. For hvis h*n har snudd seg og sparker mot ryggen din så kjenner man det ikke noe særlig. Har man morkake som ligger foran i tillegg er det veldig vanlig å kjenne mindre (det har jeg). Også er det jo noen babyer som er veldig rolige i magen til mammaen sin. Nabodama sa til meg at da hun gikk gravid med den ene dattern sin kjente hun sjelden liv, selv etter uke 28, mens med den andre dattern var det fult liv hver dag. Så der kan du se..vidunderne våre har allerede personlighet;) Siden du hører hjerteslag så er nok alt bra skal du se.. Og nå er det heller ikke lenge igjen før du kan føde og alt vil gå bra::)

Du vet jo at jeg også er en som alltid finner noe å bekymre meg for, så når jeg sier at du skal ta det med ro og at alt er i orden, så er det sikkert det..hehe..tror du ikke det?!

Klem:)

Skrevet

He he.. Ja, vi finner jo stadig noe å bekymre oss for. Men det jeg reagerer på er ikke antall bevegelser/spark, menat de er så svake i forhold til for noen dager siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...