Krutt Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei igjen. Har nå endelig fått brev fra sykehuset ang. samtale. Skal dit 31.07, og jeg er kjempespent på hva som kommer ut av dette. I brevet sto det at dr.khan vurderer og avslutte behandlingen så.......... vi får se.... Har fått tilbud om å öke stillingsstörrelsen min nå da, så fra sept. el okt. begynner jeg i full stilling. Får da hele tre dager i uka....)) Ellers er det bra her. Det har värt så mye i det siste, med kurs og jobb osv. så jeg har nesten ikke rekt å tenke på noe annet, er vel igrunn like bra. ) Hvordan er det med deg da? Så du var på jobb igjen... Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5496647-til-emma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma*den lykkelige venter Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei hei NEI, dr. Kahn kan ikke avslutte behandlingen av dere! Huff, jeg håper ikke det er det som kommer ut av samtalen. Uansett om det skjer så er jo ikke veien lang til Danmark. Nytt forsøk blir det jo uansett. Så at det var ei som fikk det til her inne på 12 forsøket, så det er absolutt HÅP. Så bra at du har fått tilbud om å øke stillingen din. Det blir lange tre dager i uka, men fremdeles to dager fri. Det er jo helt topp! Selv begynte jeg på jobb denne uka, og det var så godt å komme tilbake. Nå var omorganiseringer gjort og ting har roet seg ned. Tror det kommer til å bli bra jeg. Slitsomt når ting er i forandring hele tiden. Det eneste er at det blir ikke så veldig faglig utfordrende, men det kan være litt godt når jeg har så masse på privaten å tenke på. Nå er arbeidsuka over og jeg har gått ut i ferie. Fire uker hvor jeg har bestilt sommer og sol :-) Har bare tenkt til å være hjemme, dvs reise på hytta på fjellet og ved sjøen og ut med båten. Nå blir det sparing på høyt plan framover til private forsøk! Jeg har det egentlig bra jeg også, orker ikke gå rundt tenke så masse. Det er godt å ha noen uker fri fra babylaging i sommer. Tror det er fornuftlig å tenke på andre ting i en periode. Har du fått resultat på prøvene dine da? Og nå er det ikke lenge igjen til du får svar på om du har kommet inn på skolen. De to på jobben som søkte tror jeg har trukket seg. Hun ene har begynt i ny jobb og hun andre har lyst til å ta en annen utdannelse i stede. To mindre å konkurere om plassen med..... Jeg har tatt litt fri fra denne siden også, orker ikke bli minnet på hele tiden dette babystyret. Kikker innom innimellom da. Vi får prøve å finne en dag å ta en kafetur, det hadde vært koselig. Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5496647-til-emma/#findComment-5514236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå