3 rosa og en blå Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 hei! jeg er i uke 14 og blor hver gang jeg er pa toalettet og lurer pa at dette er farligt eller ikke. det er ikke mye blod det kommer bare etter jeg har torket med papir og det vises ikke noe pa bindet. var pa ul i uke 12 og alt var bare bra og jeg hadde ogsa en liten blodning i uke 11 og jeg spurte legen om det og hun sa det ikke var farligt sa lenge det er sa lite.. men jeg er veldig urolig om noe er galt na..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Hvis du så at alt var bra på ultralyd i uke 12, tror jeg at oddsene dine er veldig bra for at alt er i orden. Men er du veldig bekymret så hadde jeg ringt til legen/sykehuset for å høre med de hva de mener. Det er ikke godt å gå å bekymre seg... Lykke til iallefall:-)
3 rosa og en blå Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 takk for svaret og na har jeg ringt til legen og jeg skal komme senere i dag.. er det noen andre her som har opplevd det samme som meg her?? dette er nr 4
3 rosa og en blå Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2006 ja na har jeg vert til legen og tatt ul og alt var bra med ungen og hvorfor jeg blor er pga jeg har morkake som ligger ned mot kjeden og den rorer pa seg.. har fatt beskjed om ta det helt med ro og ligge mye.. det var en stor lettelse for meg og se bebyeb rore pa seg og se hjertet banke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå