Gå til innhold

3D-ultralyd men vet ikke hvor? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne skulle til 3D-ultralyd i dag, men pga sykdom ble det ikke noe av. Hun hadde gledet seg slik til dette, så jeg synes så synd på henne. Men hun ringer litt rundt for å finne et sted hvor hun kan få time i løpet av kort tid... Så jeg trenger hjelp fra dere. Hun skal på ferie til Kristiansand, og bor i Akershus. Oslo og Østfold kan også være aktuelle steder å dra... Hun skulle få med bilder og DVD hjem, så det er nok ønskelig å få dette. Det er jo litt av et minne å ha fra graviditeten, og lillegutt i magen hennes blir snart for stor til at det skal bli bra bilder/film.

Alle tips mottas med en stor takk! Håper mange kan komme med tips:-)

På forhånd takk for hjelpen, dere er snille dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som anbefaler Nøtterøy Ultralyd Institutt, det er i Tønsberg.. Koster 750,- for bilder og dvd..

Skrevet

Nøtterøy Ultralydinstitutt.

Tlf : 33 40 75 83

Det ligger på NØtterøy, rett på utsiden av Tønsberg.

750kr for 3d/4d inkludert bilder og dvd.

Det er rimelig har jeg skjønt.

Var der selv idag faktisk. De er kjempe flinke. Absolutt og anbefale. Også er det jo på vei nedover til Kristiansand.

Tror ikke det er så veldig lang ventetid der heller.

Håper dette var til hjelp.

Skrevet

Hun har ringt til Nøtterøy nå, men de hadde ikke mulighet før om et par uker tror jeg. Hun skulle gjerne fått gjort det i løpet av neste uke. Det skal vel holde hardt, men det vet man ikke før man har prøvd. Håper flere har andre alternativer.

Tusen takk for hjelpen til dere som har svart...

Skrevet

Ingen flere som har tips? Der hun skulle hatt time var på Majorstuaklinikken, og hun har ringt til Balder-klinikken + Tønsberg. Men trenger sårt flere tips...

Skrevet

Prøver å dytte denne litt opp igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...