Mamma til 2 godklomper Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Berre lurer, for eg syns det er so kjekt når beibien sparkar, men er det nokon som syns det er ekkelt eller kjipt?
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Babyspark er både veldig koselig og kan være skikkelig vonde hvis de får inn noen fulltreffere! Lille tassen inni her har trampoline spark på blæren min avogtil, og det er ikke spesielt magisk:) Men stort sett synes jeg det er koselig at han "hilser på"!
Mamma til 2 godklomper Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 Hihi, uff kanskje desse blære-sparka kjeme seinare når beibien min har vokst seg större? . eg er 21 veker no og har berre koselege mjuke spark.
Gjest Riga19 - jente 22.10? Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Opplevd noen blærespark...veldig ugunstig siden blæra allerede er under press. Ellers så er det litt teit når ungen sparker for fullt når jeg er kvalm...gjør jo mitt beste for å holde ned maten (fremdeles kvalm i uke 23), nettopp for at den skal få noe næring, og så takker den meg med å sparke!:-/ Og for 2 dager siden så sparka og sparka og sparka den (sikkert en del hikking også), og det skulle jo aldri gå over,- holdt vel på i 3 timer (ikke hele tida da, men ikke så lange pauser imellom), og da blei jeg litt lei. Heldigvis så gjør det ikke så vondt...blir sikkert værre etterhvert som den bilr større!:-/ MEN...det er jo kjempekoselig å kjenne liv! Og kjæresten min kjenner det også, og noen ganger ser vi magen bevege seg...er helt fantastisk!
xxxo Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 når det begynte å bli skikkelig romstering syntes jeg det var ekkelt. da tenkte jeg. herregud, hvis det skal fortsette sånn kommer jeg til å bli sprø! men ble fort vant til det, så ble det bare koselig. unntatt når det var vonde spark da...
PrincessElisabeth Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 syns bare det er koselig, selv blæresparka er koselige, selv om det er litt dumt når jeg nettopp har vært på do, og hun får inn en fulltreffer og jeg løper tilbake til doen fordi jeg tror jeg må tisse igjen:P jeg har en liten lurifax i magen
6. okt. Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har en god følelse når babyen sparker, da får jeg bekreftet at alt står bra til der inne. Pappaen synes også det er helt topp og vi snakker begge til den lille astronauten vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå