Thea og Erle Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Jordmor mente at det var jente der fremdeles. Hun gav meg et 3d bilde. Så herlig å se. Er jo blitt så opptatt av kjønn, har to fine gutter fra før så litt gøy med kjønnsskifte. På første ul i uke 14 sa en privat lege gutt. jordmor sa jente nå i uke 23 og i uke 19. En lege på majorstuaklinikken sa på 2 d at det var jente og det var i uke 20. Ble flere ul en anntatt dette. Jm gav meg en til. De andre bestilte jeg selv- ble jo så usikker på innkjøpene. Har jo ingen tolmodighet jeg da:)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 hehehe... skjønte det : ) grattis da : )
Chiquita Bananas Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 lenge siden vi har sett deg her inne... Så kjekt at du får ei jente - så du jevner litt ut "manntallet" i heimen...
Thea og Erle Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2006 Hvordan skjønte du det???? Hi hi. Hjemme igjen? Naboen sa hun hadde truffet deg her en dag. Liten verden.
Thea og Erle Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2006 Har jo tittet innom, men ikke skrevet så mye. BIM avvenning. Neida.Har vært litt hos mamma og pappa i Tønsberg. Så prøver jeg å gjøre en del hjemme, men arbeidslysten er ikke på topp. Vil bare gjøre morsomme greier. Hvordan er formen din?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Ja nå er jeg endelig hjemme igjen.. Deilig !!!!!!!! Ja traff henne på rekeparty hos mormor og morfar.. Det var helt merkelig Visste vel at du skal ha jente, skjønte ingenting når du sa det ble gutt jo.. Hehe.. Skal til tønsberg 19.juli på 3D : ) Gleder meg !!
Thea og Erle Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2006 Du er synsk:) 3 d i tønsberh hos Geir tvedt på nøterrøy ul inst.? Dersom det er der er han drit flink. Vært hos han sikkert 10 ganger. Han tippet forøvrig feil i uke 14 da han sa at det var gutt. Han har tippet rett på de to andre guttene mine, men da var det senere. Hun dama som jobber sammen med han er også veldig flink. Det er 1/2 pris der i forhold til majorstuaklinikkeni oslo. dessuten er han/de like flinke.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. juni 2006 #8 Skrevet 28. juni 2006 Skal på Nøtterøy ul inst ja... tror jeg, er min kjære som har bestilt time Aner ikke hva gyn heter..! Tror nok det er ganske tydelig hva det er i uke 24 !?!? Kun derfor jeg skal på 3d, er så nyskjerrig på kjønn
Chiquita Bananas Skrevet 28. juni 2006 #9 Skrevet 28. juni 2006 jeg har vært litt småkvalm etter jeg har spist eller når jeg sulten og trøtt, men ellers i fin form. Er med og snekrer på verandaen - har jo gravd opp hele hagen og fjernet noe av verandaen så nå har vi fått stoooor hage nede og gjort halvveis på verandaen. Blir kjempefin - den gamle var mørk, råtten og skjev. Hjemme ser det ut som en arbeidsplass..... Siden været er fint i dag så blir det nok snekring siden vi ikke fikk tatt noe igår. Og på tirsdag så ble jeg tante igjen ) Broren min fikk en sønn. Så imorgen skal vi opp og besøke babyen - blir gøy å se en nyfødt baby. Har aldri hatt mulighet å se noen av barna så små....har ikke bodd så nærme før.
Thea og Erle Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2006 Det blir litt gøy og få en forsmak på det du selv har i vente. Ja det er litt slitsom å ha byggeplass rundt seg. Har det selv. Bygger garasje og ordner litt inne. Gratulerer som tante:) Kvalme er noe dritt. Er blitt ddet mer igjen jeg da. Trodde det var borte for godt men neida der var den igjen. Luringen.
Thea og Erle Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2006 Han er ikke gynekolog, men spesialist innen radiologi tror jeg. Han tar bare utvendig ul. Skal til han den 20 juli- kun for å få 3d på film. Nurket er stort da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå