Gå til innhold

Cat.68 er dyktig :-)

Anbefalte innlegg

Jeg ser det spørres mer og mer etter Cat.68 her inne, så jeg ville bare dele min erfaring med dere.

For en stund siden spurte jeg henne om fjernhealing ang. astma og allergi. Selv om hun ikke hadde prøvd det før, var hun villig til å prøve seg på meg. Jeg sendte en mail med fødselsdato, navn og noen generelle opplysninger, slik at hun fikk et utgangspunkt. Hun svarte tilbake og fikk opp ting om meg som hun ikke hadde noen forutsetninger for å vite (blant annet at jeg er allergisk mot nøtter og at vi har fukt på badet :-).

Hun har fjernhealet meg noen ganger, og jeg mener bestemt at astmaen min har blitt bedre. Astma er en litt diffus og sammensatt sykdom, og man kan ha gode og dårlige perioder. Men det er utrolig lenge siden jeg har vært så bra i pusten som jeg har vært den siste måneden, enda det er pollensessong og alt mulig!! Jeg får til å yte mer på trening også. Og dette tror jeg skyldes Cat.68 sine evner. Og skeptikere som kanskje hevder at det er en placebo-effekt og at det er min psyke som spiller meg et puss... Mulig det, hvem vet? Jeg føler meg ihvertfall mye bedre, og det ble jeg etter at jeg fikk hjelp av Cat.68!! :-)

Lykke til til alle dere andre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5496124-cat68-er-dyktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sååå søt du er M (mamman til Luringen)

Takk for den varme og positive uttalelsen. Jeg vil en gang for alle presisere at jeg gjør dette på hobbybasis, og at jeg ikke gir noen garantier . men hvis jeg kan hjelpe blir jeg glad for det.

takk igjen for rosen mamman til Luringen det varmer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5496124-cat68-er-dyktig/#findComment-5496288
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...