Gå til innhold

Desember: våken helt plutselig...

Lene27

Anbefalte innlegg

Lille har begynt å våkne om natta!!!! han som har sove hele natta gjennom siden han var par mnd... ikke noe skriking, men han ligger bare å knør og babler i en time!!!!!! Ikke at det gjør så mye, men er jo vant å sove natta gjennom så er fryktelig trøtt for tia!! *hjertesukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her!!! Skjønner ingenting jeg.... våkner rumdt fire fem..... Dagen KAN jo ikke begynne da... Sliten jeg også....

Vi får være trøtte sammen....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra det er flere..her begynner han halv 4...lys våken og koser seg...får han heldigvis til å sovne igjen men det tar på å ha sånne stunder hver natt....så våkner han en gang hver time..litt grining og så sovner han.....etter 7 sover han i ett til halv 9-9.....Skjønner ikke hvorfor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de får til å sove igjen, så er det bare å la dem ligge og bable og kose seg.

Sånn gjorde eldstejenta her i huset det i en periode, men hun lå heldigvis på eget rom.

Hvis de ikke har det er det på tide å flytte den lille, så mamman får søvn i allefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke legge henne på eget rom enda.... >Er jeg rar... når har dere tenkt å gjøre det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke er bare oss som er våken på natta, liksom for ingen grunn.... håper dette går over etterhvert da. hadde liksom ikke lyst å legge han på eget rom enda... litt godt å ha han i nærheta, og så er det så kjekt å ha rommet han skal ha til gjester, klestørk rot osv osv.... i natt klarte jeg faktisk å sovne igjen etter han våkna :) Bare ga han smokken og la meg ned og det siste jeg hørte var at han lå å romenstrerte for seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...