Lene27 Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Lille har begynt å våkne om natta!!!! han som har sove hele natta gjennom siden han var par mnd... ikke noe skriking, men han ligger bare å knør og babler i en time!!!!!! Ikke at det gjør så mye, men er jo vant å sove natta gjennom så er fryktelig trøtt for tia!! *hjertesukk*
Crazywoman Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Samme her!!! Skjønner ingenting jeg.... våkner rumdt fire fem..... Dagen KAN jo ikke begynne da... Sliten jeg også.... Vi får være trøtte sammen....
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 bra det er flere..her begynner han halv 4...lys våken og koser seg...får han heldigvis til å sovne igjen men det tar på å ha sånne stunder hver natt....så våkner han en gang hver time..litt grining og så sovner han.....etter 7 sover han i ett til halv 9-9.....Skjønner ikke hvorfor....
Only Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Hvis de får til å sove igjen, så er det bare å la dem ligge og bable og kose seg. Sånn gjorde eldstejenta her i huset det i en periode, men hun lå heldigvis på eget rom. Hvis de ikke har det er det på tide å flytte den lille, så mamman får søvn i allefall....
Crazywoman Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 klarer ikke legge henne på eget rom enda.... >Er jeg rar... når har dere tenkt å gjøre det....
Lene27 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2006 Godt å høre at det ikke er bare oss som er våken på natta, liksom for ingen grunn.... håper dette går over etterhvert da. hadde liksom ikke lyst å legge han på eget rom enda... litt godt å ha han i nærheta, og så er det så kjekt å ha rommet han skal ha til gjester, klestørk rot osv osv.... i natt klarte jeg faktisk å sovne igjen etter han våkna Bare ga han smokken og la meg ned og det siste jeg hørte var at han lå å romenstrerte for seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå