Gå til innhold

Desember: våken helt plutselig...

Anbefalte innlegg

Lille har begynt å våkne om natta!!!! han som har sove hele natta gjennom siden han var par mnd... ikke noe skriking, men han ligger bare å knør og babler i en time!!!!!! Ikke at det gjør så mye, men er jo vant å sove natta gjennom så er fryktelig trøtt for tia!! *hjertesukk*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5495808-desember-v%C3%A5ken-helt-plutselig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bra det er flere..her begynner han halv 4...lys våken og koser seg...får han heldigvis til å sovne igjen men det tar på å ha sånne stunder hver natt....så våkner han en gang hver time..litt grining og så sovner han.....etter 7 sover han i ett til halv 9-9.....Skjønner ikke hvorfor....

Hvis de får til å sove igjen, så er det bare å la dem ligge og bable og kose seg.

Sånn gjorde eldstejenta her i huset det i en periode, men hun lå heldigvis på eget rom.

Hvis de ikke har det er det på tide å flytte den lille, så mamman får søvn i allefall....

Godt å høre at det ikke er bare oss som er våken på natta, liksom for ingen grunn.... håper dette går over etterhvert da. hadde liksom ikke lyst å legge han på eget rom enda... litt godt å ha han i nærheta, og så er det så kjekt å ha rommet han skal ha til gjester, klestørk rot osv osv.... i natt klarte jeg faktisk å sovne igjen etter han våkna :) Bare ga han smokken og la meg ned og det siste jeg hørte var at han lå å romenstrerte for seg selv...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...