Gå til innhold

skrevet feil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg har tenkt med jeg,men jeg har skrevet feil på søknaden på permisjon på jobben...

Jeg har termin 29juli..

Men har søkt permisjon fra 6juni???????? why?skjønner vikelig ingenting..

er det ikke slik at man skal søke slik at det blir 3uker før termin? altså da 15juli???

Hva skjer da a?taper jeg penger da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan velge å ta ut deler av permisjonen før de tre "obligatoiske" ukene, og da trekkes denne tiden fra tiden etter fødselen. Så jeg ville så fort som mulig kontaktet de rette kontormenneskene og endret dette, ellers må du gå lenge hjemme uten baby..

Skrevet

Hvem kontakter jeg da?

Lønningskontoret?

blir flau jeg.....ser at jeg har skrevet 15juli ...ikke rart det blir feil i søknaden min...det er jo 8juli

uff uff....

Skrevet

3 uker førterminen er 8 juli. 15 juli er bar to uker før, så du har bare bomma med to dager :o) Ta kontakt med trygdekontoret, så hjelper de deg så det blir riktig.

Skrevet

Hvis det er den søknaden du har gitt til arbeidgiver er det nok lønningskontoret ja. Hvis ikke sier de hvem du skal snakke med. Skriv riktig på søknaden til Trygdekontoret da!! ;-) Dette ordner seg helt sikkert.

Skrevet

Nå er det bare rot her...

jaja,ringt lønningskontoret,de skulle fixe det+at jeg må sende ny søknad til arb.giver....

Blæææ,blir flau jeg altså.....

velger til å med å være anonym-thihiihih!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...