**synne** Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 Nå har jeg klippet plenen (halvt mål..), montert sykkelsete på sykkelen min, (Tok en time!!! Skikkelig dårlig bruksanvisning..hehe) og så har jeg fått stanset avisa i ferien, pluss bestillt oppbevaring av post. Pluss at snuppa har fått leke ute i en time. Fornøyd med dagens innsats så langt, så skal vi ta oss en sykkeltur etterpå, når hun har våknet og fått i seg litt mat... Må finne på noe å gjøre så vi ikke savner mannen i huset altfor masse.... Og må ha noe annet å tenke på enn at han ikke kommer hjem med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 28. juni 2006 #2 Del Skrevet 28. juni 2006 Så flink du er!! Jeg hadde ikke greid å gjøre halv parten av det du har fått til, hehe... Har sittet her og vært skikkelig ukonsentrert på jobben :-( Men men, arbeidsdag er snart over, jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2006 Og så har jeg akkurat hatt besøk av to av mine svogere, (18 og 23 år) de er alene hjemme og kan ikke lage mat..hehe...så må redde de fra hungersnød.. Så de fikk kjøttkaker med poteter, gulerøtter, brokoli og ertestuing. Og brun saus selvfølgelig... Og så klippet jeg han yngste med maskin. (Så gøy det var!!) Og nå har jeg nettopp frosset ned 10 glass med kjøttkakemiddager til snuppa... Jepp! God dag! Snuppa digget å sykle på tur..det ble ikke så langt, for fytterakkern så tungt det var??!!! Men veldig koslig! Folk langs gata kikket og smilte til oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 28. juni 2006 #4 Del Skrevet 28. juni 2006 Så morsom dag du har hatt da Synne - kjekt at du får dagene til å gå nå som mannen er på tur. Eg skulle også egentlig lage kjøttkaker i dag - men så orket eg ikke etter byturen min. Da fant eg heller på å rydde huset - skap og skuffer ble ryddet og vasket. Så nå er kjøkken, bad og bod 100% - så lenge det varer. Så har eg dullet litt med alle bildene som eg hentet på el-kjøp i dag. 661 bilder... endelig fått inn 1 bilde i albumet til LillePia.... hehe - har ikke hatt bilder der før... bare skreve og oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå