en av hver Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Nå er jeg ni dager over termin, er der mange som går lenge over? Førstegangs selvfølgelig. Teller ned til igangsetting jeg nå..
1....2.....3 Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Vil bare si :Hold ut! vet hvordan du har det, gikk 10 dager over sist, ikke no gøy nei...Det jeg gjorde tilslutt var å hjernevske meg selv til at det ikke under noen omstendighet kom til å skje noesomhelst før de satte meg i gang, da gikk jeg ikke å kjente etter om noe skjedde på samme måte, og hjemme tror jeg det hjalp også, han ar født dagen etter at jeg hadde fått beskjed om når igengsettingen skulle skje...går jo an å prøve?:-) Bare ikke gjør som meg, var så overbevist på at ingenting kom til å skje at jeg nekta å innse at ting var i gang alikevell før jeg hadde sterke rier hvert 3min, hadde 6cm da jeg endelig gikk med på å reise til sykehuset,hehe Masse lykke til , håper h*n kommer straks!
Hanne_marte Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 er nå 4 dager over termin..... begynner å lure på om fødselen er utsatt frem til neste år.
en av hver Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2006 Oida, er litt redd for sånn fornektelse jeg også. Og jeg har to timer å kjøre til sykehuset.. Gjør det litt ekstra spennende det.. Men det er jm og ambulanse her da, som skal frakte meg. Før termin var jeg ganske klar for fødsel og baby, nå føles det helt fjernt at noe sånnt noen gang kommer til å skje meg.. Takk for svar.
Morellen2006 Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er 11 dager over termin... Skal på overtidskontroll i morgen og om det ikke er kaotiske tilstander på sykehuset regner jeg med at de setter meg igang. Både vekten og SF målet har gått ned, samt at det er mye mindre liv der nede, så jeg kommer til å insistere!! ER mer enn møkk lei!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er 4 dager over termin idag ......begynner å bli mektig lei av magen som er i veien hele tiden ....er ikke lei den lille i magen ....men den store tunge magen. jm sa at innen neste lørdag så hadde jeg barnet i armene . jippi !!!!!!
langevipper Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Hei, Jeg er nå 5 dager over termin, begynner nesten å tro at det er ingen ende til dette svangerskapet. Har hatt mye kynnere som har tatt skikkelig tak i ryggen siden i går med mensmurring som kommer og går. Men hver gang det kommer litt smerter og jeg aner et lite håp stopper det bare opp. Jeg tror ikke slimproppen har gått en gang....snufs Vil ikke bli satt igang, har innstilt meg på at i natt SKAL jeg føde så jeg rydder, vasker, lukter på kanel, spiser ananas og hopper som en gal....er så lei så lei. (yep mine kynnere kommer som bare det når jeg lukter på kanel...har også spist grøt i går og i dag....hun SKAL ut i løpet av de neste 24 timene....) Hmm lurer på om det hjelper å være så bestemt, å si nok er nok og så skal hun liksom svømme ut av meg uten smerter (håper jeg da...hehe) lykke til dere andre på overtid, jeg håper det skjer veldig veldig snart for oss alle:-) trøste klem fra meg, og lykke lykke til med fødselen:-)
mariposita Skrevet 28. juni 2006 #8 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er fire dager over termin. Føler meg helt ok, og alt er bra med både meg og barnet, så jeg har ikke mistet tålmodigheten ennå Men det hadde vært ok å komme igang snart! Jeg skal føde på ABC, men hvis fødselen må settes igang må jeg over på vanlig avdeling på Ullevål Noen som har noen tips for å sette igang fødselen, som ikke fører til styrtfødsel eller noe? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå