Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 2 uker siden og blør fortsatt, noe jeg vet at ikke er unormalt men jeg lurer på hvor lenge jeg må forvente at jeg må holde ut. Vil jo gjerne få nyte sommeren snart! Det er kanskje ikke noe særlig å bruke tampong ennå heller. Foreløpig har jeg i alle fall holdt meg til bind.

Så jeg setter pris på alle som kan gi meg svar på:

* Hvor lenge blødde du etter din fødsel???

* Brukte du tamponger - evt hvor tidlig etter fødselen???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5495506-bl%C3%B8dninger-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Tror det er veldig individuelt hvor lenge man blør etter fødselen. Jeg blødde i nesten 6 uker,men da var det jo mindre på slutten, men så fikk jeg igjen mensen etter 7 uker.... Festlig.... Jeg tror også man skal være forsiktig med tampong i begynnelsen det fikk jeg beskjed om på sykehuset ihvertfall,men kan jo være forskjellig hva man får beskjed om!

(mener jeg har lest noe om at man MINST bør vente i 6 uker etter fødsel).. Jeg har akkurat begynt å bruke tampong igjen (fødte for 4,5 mnd siden....) Men det er pga at det er ubehaglig pga at det fortsatt er litt sårt der nede (noen sting som gikk opp igjen, og da tok det veldig lang tid før alt var 100% grodd)

Vet egentlig ikke om dette var mye til hjelp da men! :)

**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...