minimy m Emma & Emil! Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Dumt spørsmål kanskje... Men hva er det man ikke lurer på da :) Tenkte bare hvis ungen gulper på den ell no!! Kanksje litt vanskelig det da men,.,,!! Hmm!! Klemmer fra
1....2.....3 Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Hadde aldri mere enn en til han som nå er 4 år...og hadde aldri behov for det heller...skal mye til for at de gulper SÅ langt, og om de så skulle gjøre det, så er det jo bare å hive i vask og så får man heller klare seg uten(legge et laken mellom sprinklene eller no) til den er rein og tørr:-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Hadde ikke kantbeskytter til førstemann, og skal ikke ha det til nr 2 heller.. Føler at det er bedre at de får full gjennomlufting nede i senga..
Blackstar Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg kjøpte 2 billige på IKEA, i tillegg har jeg fått en av søster.
Brummeline3barnsmor Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 trengte bare 1 da jeg fikk min første.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Har aldri savnet mer enn en jeg heller. Dessuten tørker den veldig fort de gangene jeg har vasket den. Da har jeg tørket den ute!!! KLem,
Elle Vilde Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har bare en til jenta mi - og hun kastet opp daglig i nesten et halvt år, stort sett om kvelden (var syk). Veldig sjelden det kommer noe på kantbeskytteren ved gulping/oppkast. Når barnet blir så stort at det står i senga og gulper/kaster opp hender det at det treffer kantbeskytteren, men da er likevel barnet stort nok til at du kan rulle noen håndklær å legge langs kantene uten at det blir farlig. Jeg skal bare ha en til neste barn også.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2006 takker å bukker for svarene Da regner jeg med at det holder med ett foreløbig i allefall Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå