Gå til innhold

Hvor mange barn er nok?

Ronja80.mor til 2

Anbefalte innlegg

Sitter her med en liten tass på 6uker og kjenner veldig godt at jeg ikke er "metta" enda. Vil gjerne ha flere. Har ei på 2år fra før. Dere som har bestemt dere for at nå er det nok, kjente dere det med en gang dere fikk minsten?

Tenker sånn at jeg vil ha en til om 3-4år.

Har satt inn p-stav nå, men kjenner at jeg kanskje innerst inne ønsker at den ikke virker så godt=)

Og hvor mange barn syns dere er nok?

Skjønner jo at det er individuelt, men kjekt å høre hva andre synes. Har selv 3 søsken og kunne derfor ønske meg 4 barn selv..

Fortsetter under...

vi har ei jente på 4 år, en gutt som ble 1 år i februar og så kommer neste i oktober. Da er det nok for oss. Ideelt kunne jeg tenke meg maaange, men det går ikke praktisk sett... Har ikke stort hus, og det er jo også et økonomisk spørsmål. Og dessuten har jeg ikke vært frisk i svangerskapene. Sliter med kynnere, bekkenløsning, kvalme you name it... Så jeg klarer ikke et svangerskap til.

Jeg har også 3 søsken og kunne tenkt meg en stor barneflokk. Men nå er nr 3 snart på vei ut og da er det nok for vår del. Regner med du er like gammel som meg født i 80, så vi er jo forsatt unge. Så vet jo ikke hva jeg vil tenke om 5-10-15 år...

Men i denne omgang så holder det ;)

Har jo fylt opp baksete mitt nå hehe...

Hei! Jeg er 27 år, og venter nr 4 i september, og kan egentlig ikke si med hånden på hjertet at jeg er mettet, bare at jeg vil ha en pause på 3-5 år, så får man se hva man bestemmer seg for da..Jeg vil snart ha 3 barn under 2,5 år, samt et barn på 7 år. Selv vokste jeg opp som enebarn, og ønsket ikke at mine barn skulle være alene.

Annonse

jeg tenkte og sånn da jeg hadde fått nr to. Jeg må jo ha en til de er jo så skjønne . Nå er minstemann 2 år. Og eldste er 5 år og det er utrolig slitsomt med to unger full jobb hus og reiser og alt med seg.

Vi er gravid med nr 3 men vet ikke hva vi skal gjøre enda. Vi er skikkelig i tvil.så alt er bra nå men du bør vente litt og se om du virkelig makter en liten til.

Lykke til med den lille og lykke til med hva dere bestemmer dere for.

Har alltid hatt lyst på 2 eller 3. Nå mens jeg venter på nr 2 klarer jeg liksom ikke se for meg at dette er siste gangen jeg går gravid. Har nok lyst

på enda en, men så er det stopp for vår del:)

Vet ennå ikke om mannen min er klar for 3, må nesten få et ord med i laget han også, thi-hi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...