Gå til innhold

Juni: Hei!!


Licel

Anbefalte innlegg

Virker som om junimammaene er opptatt med sine små nurk ettersom det er så rolig her. Jeg har ikke meldt meg inn her før i dag selv, til tross for at min datter er 14 dager i dag. Vi har første dag alene i dag, pappa og storebror har vært hjemme sammen med oss. Men vi skal nok klare oss fin-fint alene :-) Hun er så bedagelig, bare sover nesten hele døgnet. Må jo vekke henne innimellom for å skifte bleie og mate henne... Sånn var det IKKE med storebror - da fikk vi virkelig kjørt oss! Får jo se hvor lenge det varer, det er jo hyggelig om hun er litt mer med etterhvert!!

 

Vel - får kikke innom her i blant, blir vel litt mer aktivitet når flere kommer fra BarniMagen og dagene blir roligere etter alt besøk. Her er det fortsatt besøk nesten hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Ja her var det veldig stille...men skjønner det godt...vi er litt mer opptatt nå alle sammen enn den gang vi var på BIM!!!:)

 

Høres ut som om dere har det bra, deilig at hun sover mye da...:) Gutten vår har godt sovehjerte han også, men begynner å være litt mer våken nå...men han er så snill så snill...liker å ligge og kikke...vi stor koser oss...det er sååå herlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei hei!

 

Ja, nei.. Det blir ikke så mye tid til overs lengere gitt! There's a new boss in town! Blir nok mer aktivitet når juni knøttene blir litt eldre! nå er det såvidt jeg hvertfall merker forskjell på natt og dag! he he.

 

Men uansett hvor vanskelig dette kan være, det er SÅ verdt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ting blir ikke som planlagt her i gården...har gitt opp å prøve å planlegge jeg...:) nå er jeg veldig heldig og har en gutt som (foreløpig) sover på nettene...han sover i 4-6 timer før han våkner og skal ha mat...så det er jo utrolig deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...