Gå til innhold

Ultralyd uke 8


Juliemamman

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal på ultralyd neste uke, og er da 8+2. Noen her som vet hva jeg kan forvente å se da? Kan jeg se armer og ben, f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

 

Jeg var på UL 8+5. Du kan se bilde mitt her:

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/436310/offset/0

Vi kunne se hjertet og armer som beveget seg. Men nurket drev å snudde på seg hver gang legen skulle ta bilde. Så til slutt tok hun bare ett og gav oss. :-) Ikke særlig fotogen altså, men man så tydelig armer og hodet. Bena var der, men var ikke kommet så langt enda. Bena utvikles senere enn armene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann på hvor langt du "faktisk" er på vei... Vi var 8+1 da vi skulle på første UL, men ble satt tilbake til 7+4 - vi så da en flekk som minnet om en liten "bønne", med et dunkende hjertet midt i! Uansett om du ikke får se noe som ligner en baby, er det veldig deilig å se at det er et hjerte som slår - og det ser du i alle fall helt sikkert!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!:) var på ul. i uke 9+3,så fosteret var jo litt større en hva ditt er!men vi så kjempegått noen kjempe korte armer og ben og resten av den "runde"kroppen!var kjempe artig å få se!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir spennende å se :). Men jeg skal være fornøyd hvis jeg får se et hjerte som slår også jeg,da :). Er egentli litt forberedt på å få beskjed om at jeg ikke har kommet så langt, som jeg tror, da hybelboeren var litt liten for alderen sist jeg så den. (Da var jeg 6+2, og den lille ble målt til å være 3 mm....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...