Gå til innhold

April: drittjobben til mannen min!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

I to mnd har de visst at på fredag går han på ferie. Han har kun bedt om de to ukene til nå. Han jobber ofte overtid og er på kontoret både lørdag og søndag hvis det trengs... Nå sitter han i india og kommer tidligst tilbake på søndag..-hvis han får billetter!!!!!!!!!!!!!!Mandag har vi billetter med danskebåten, og et vennepar er da allerede ombord og venter på oss. Men nå ser det jo temmelig stygt ut for vår del... ARHG!!!!!!!!!! Kan kverke den dumme jobben hans nå!!!!!!!! Skal liksom glede oss til tur, men nå blir det bare STRESS!!!!!!!!! Her sitter jeg og må pakke alt (hadde jeg nok gjort uansett, men lettere når han kan passe snuppa litt..) jeg sitter her og vet ingenting om hva som skjer..Skal vi på tur?Må jeg kjøre ombord på båten og møte han i danmark??? Må jeg kjøre bil i DAnmark???UAKTUELT!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå griner eg snart!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5495232-april-drittjobben-til-mannen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, går det ann?!! Jeg ville også ha blitt KJEMPE irritert!! Håper at han rekker tilbake på søndag da, tror at han lander i Norge på samme dag pga. tidsforskjell... Han må ihvertfall klare å møte deg i Danmark?

Joda, går sikkert an å møtes i danmark, men har bare hatt lappen en mnd...Så er ikke så veldig klar for å kjøre bil i utlandet akkurat... Og aleine på danskebåten med en unge som ikke sover andre plasser enn i senga si... *sukk* nei, nå er jeg deppa!!

Oi så dramatisk... hva tid går båten på mandag... må han snu i døren når han kommer hjem og kjøre av gårde for å nå danskebåten...

Eg forstår frustrasjonene din... surt når ting som en planlegger så nøye ikke går som planlagt... Håper at det ikke blir for mye stress for deg eller mann din.

Skal i det minste bli godt å komme frem da og bare slappe av!!! ;)

Annonse

båten går fra haugesund halv tre, tror jeg... Så det ordner seg nok..men åååå så slitsomt det er å bare vente og håpe!! Får vel begynne å pakke i dag, se om det er noe som må vaskes før vi reiser.. Herlighet, hva trenger man når man skal campe i telt en uke??? Har aldri gjort dette før..hehe... Noen gode råd og lure tips??? Tas i mot med stor takknemlighet!!!

Ikke pakk for mye.... hehe.

Og ta med vaskepulver - håndvask. Da kan du vaske det minste for hånd og slipper å ta med for mye klær. Men dei fleste campingplasser har vaskemaskiner (dei me var på hadde det)

Ta heller med mer av toppe/t-shirt og bare en genser eller cardigan til kalde kvelder/dager.

Om snuppa er kresen med mat og drikke så hadd eg tatt med noe hjemmefra. Me var i danmark sommeren før Gullhår ble 2 år, hu spiste nesten ikke noe og drakk ikke annet enn kjøpe vann.

Eg kommer kanskje på noe i løped av dagen..dagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...