Gå til innhold

Min sønn på 2 mnd vil ha mat hver 3. time hele døgnet ennå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er helt normalt,tror ikke du kan forvente så mye lengre mellom hver mating,men kanskje litt lengre på natten etterhvert. Min sønn på 6mnd spisert fortsatt hver 3t og litt grøt 1g pr dag, men sover hele natten igjennom da.Det begynte han m litt før 3mnd men barn er forskjellige,er jo de som er oppe flere gager om natten etter 6mnd også hvor de egentlig ikke trenger det!

min gutt har spist 12 ganger i døgnet minst helt frem til for to uker siden, så det er nok helt normalt at de vil ha mat ofte! Det er nok sikkert bedre enn at de ikke vil ha noe særlig mat, selv om jeg er helt enig i at en kan bli litt lei av å ikke få skikkelig nattesøvn...

Har en gutt på snart 7 mnd. Han får grøt i tillegg til pupp på kvelden og kanskje litt banan midt på dagen.

Om dagen får han pupp hver tredje time, og om natta kan det gå alt mellom 3-6 timer mellom hver gang han spiser.

De tre andre barna på barselgruppa mi sov alle 12 timer i strekk uten mat helt fra de var nyfødte, så skal si det er forskjell. Ikke får de mer fast føde enn gutten min heller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...