Gå til innhold

Noen som gidder å se på dette?Hva tror dere?


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Altså jeg MÅ vite hvor langt jeg er på veg, hjelper ikke med mest sannsynlig jeg må vite bombesikkert!

 

Sitvasjonen er nemlig den at jeg har en syklus på 28 dager ca,noenganger etter par dager mer men aldri mindre.

 

Jeg fikk mensen 1.mai og den var som normal og varte i ca. 3 dager. de to følgende dagene etter hadde jeg samleie 4 og 5 mai. men kke etter dette!

Siden mensen ikke kom den 28, kjøpte jeg en test jeg tok den 30. Den var negativ. (new generatin på apoteket) den 31. tror den varte 3 dager eller så jeg husker ikke. Etter dette hadde jeg sex gjennom hele eggløsningsperioden i juni.

 

Kjente meg kvalm allerede ei uke etter eggløsning. det er det som gjør at jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid i mai!!

 

Jeg kjøpte en clearblue 10 dager før venta mens i juni for å sjekke om jeg var mai gravid. Den var negativ!

Så kjøpte jeg en ny CB to dager før venta mens og den var positiv (svak) Tok en til på dagen jeg skulle ha mens, deg også svak..

 

Hva tror dere jenter? KAN det være mulig at jeg er mai. gravid?

Med tanke på at siste sex jeg hadde var den 5.. hmm..

 

Det er veldig viktig for meg å finne det ut av personlige grunner.. noen som har noen formening om sitvasjonen min?

Tuusen takk for at du leste gjennom:-o)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så det var litt uklart skrevet der.. fikk mensen i mai den 31 som varte 3 dager(elelr en slags blønind) er så usikker..

 

å det var i juni jeg ble kvalm etter EL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo være. kanskje du er en av de som produserer dette graviditets hormonet litt sent, men det beste for å vite helt sikkert er vel en tur til legen hvor du kan få en tidlig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ikke EL etter man er blitt gravid, så hvis du hadde EL i juni, så ble du gravid da. Da kan du telle ukene fra EL dato og legge til to uker, så har du svaret. Ellers er det kun en vaginal UL som kan si noe nøyaktig på så tidlig tidspunkt.. Kanskje ikke det en gang gir svar før du er i uke 5 eller 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt usikker på om jeg hadde EL i juni.. men mest sannsynlig så er det sånn men vil være sikker!

skal på en UL imårra.. jeg begynner på min 5 uke imårra. om jeg er lengre på veg begynner jeg på min 9'ende uke imårra! De må vel klare å se forskjell på 5 og 9 uker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de ser forskjell da. Hvis du går inn på bebyverden.no så ser du utviklingen til fosteret i bilder uke for uke. Er ganske stor forskjell på 5 og 9 uker der ;) Blir helt fasinert når jeg er innpå siden der.

Lykke til i morgen, og gi en lyd når du vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du!

jeg mener det er stor sannsynlighet for at du er mai-gravid ja;) Selv om testene er svakt positive er de like mye positive som de sterkt positive, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se hvordan du skulle kunne være mai-gravid. Du hadde jo negativ test både 30 mai, mensen etter det og negativ test midt i juni. Ikke stor sjanse for at du ble gravid 5. mai uten at CB hadde vist positivt midt i juni! Du ble nok gravid i Juni hvis datoene du har oppgitt er riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det tror jeg oxo! teit av folk å si at jeg MÅ være mai.gravid når det er MINST sjangse for det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...