Gå til innhold

I morgen drar jeg til varmere strøk! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grugleder meg. Det skal bli veeeeeldig godt å ha ferie fra jobben nå, samtidig som jeg gruer meg litt til den lange flyturen!! Men det går sikkert bra og jeg får sikkert en fin ferie!

Dessuten skal jeg til ordinær UL når jeg kommer hjem og det må jo bare bli bra!!

Ønsker alle dere flotte jenter her inne noen fine uker!! Gleder meg til jeg kommer tilbake og kan lese her inne! Håper ikke jeg går glipp av veldig mye når jeg blir borte noen uker..........

hehe, kos dere!!

Stor sommerklem fra meg! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En riktig varm og god sommerferie ønskes deg og dine Lucia!! Håper du får en deilig og avslappende ferie med bebis i magen!!

Sommerklem

Skrevet

God ferie og kooooooos deg masse i varmen :o) ta noen deilige bad for oss her inne, ser ut som vi må vente litt lengre på ordentlig sommer.....

sommerklem

Skrevet

Ha en kjempe fin ferie og kos deg masse. Jeg har ca to uker igjen på jobb før vi drar østover til Thailand. Skal ha nesten fire uker ferie og det skal bli herlig... Nyt sommeren alle sammen.

Skrevet

Takk for det alle sammen! Det er bryllupsreise til Jamaica så det blir koslig og romantisk (håper jeg!!! :-)

Gubben får drikke for 2, jeg kan jo bestille noen morsomme paraplydrinker UTEN alkohol!

Alkohol er heller ikke så nøye, værre med røyken! Men jeg skal ikke tenke på det! NÅ SKAL JEG BARE KOSE MEG OG BADE MASSE!

(for det har både jordmor og lege sagt, så sant jeg ikke legger ut på en lengre svømmetur,men det er ingen fare)

Kos dere!!

Popkind; jeg er såååååå missunnelig på deg!! :-) Heldiggris som har vært på ordinær UL. :-)

Skrevet

Ønsker deg og din kjære en suuuperfin og kjemperomantisk ferie!!!!

*stoooor klem* :-)))

Skrevet

ååå!!!

det hørtes jo bare HELT sinnsykt deilig ut!

har et vennepar som var der nede i fjor på bryllupsreise, og den turen var SUPER! gled deg!!

må nok innrømme at jeg er en smule sjalu, men unner deg det ;) hihi

KOS deg MASSE!!!

( flyturen går nok greit, bare pass på å stå opp og gå litt en gang i blandt! )

klem, og god tur!

Skrevet

Jeg er veeelig glad det er gjort (ul). Men nå skal du bare kose deg med gubben, og husk støttestrømper på flyet!! Vi gravide hovner så sinnsykt lett opp i bena!

Godturklem

Skrevet

Tusen takk! Dere er så snille!! :-)

Litt reisefeber nå, men det går nok bra!

Vi snakkes!! :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...