Gå til innhold

Noen som har gjort noe spesielt ifht hvilket kjønn en vil ha? (kjerringråd etc)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selv om vi alle først og fremst ønsker oss barn, er det ikke til å komme unna at noen også har spesielle preferanser ifht kjønn, altså at en ønsker seg enten gutt eller jente..

Det er jo også bevist, at par med 2 barn av samme kjønn oftere får nr 3, enn par med en av hver. Vi er i en slik situasjon. Vi har 2 barn med det samme kjønnet, og ønsker jo at 3 barnet hadde vært det motsatte denne gangen.

Så derfor spør jeg; noen som har prøvd, eller vet om faktorer som kan øke oddsene får å unnfange et bestemt kjønn?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!har selv 3 gutter,og venter nå mitt 4 barn i november.med de 3 første var jeg redd for ikke å bli fort nok gravid og hadde sex mange ganger rundt eggløsning.har hørt at guttesædceller er raskere opp mot egget.fikk et tips av en nabo som sa at dersom en ønsket jente skulle man ha sex mange ganger før eggløsning og stoppe opp 2 til 3 dager før eggløsningsdagen,pga at jentecædcellene er mere overlevelsesdyktige.vet ikke om det er riktig men på ultralyden forrige gang så mente legen at jeg hadde ei lita jente i magen.så da er det bare å vente å se.Lykke til.

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...