Gå til innhold

Smerter i lysken og "under" magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var oppe i mange timer i natt. Fikk nå og da veldig vondt under magen og i lysken. Kjentes ut som senestrekk.

Noen som har vert borti dette før?

Er 37 bim uker i dag og håper vesla snart vil ut :) er nå 4 kg og regnes vel som moden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som nedpress synes jeg, er det veldig vondt innimellom når du reiser deg opp også sånn at det er vondt å gå på en måte?

Skrevet

Kommer ofte da jeg skal snu meg i senga. Kjennes ut som jeg strekker noe. Veldig ubehagelig i hvertfall...

Skrevet

Jeg har det også sånn noen ganger, særlig hvis jeg snur meg brått eller f.eks. står i dusjen og strekker armen for å såpe meg inn bak o.l. Tror det er helt vanlig, og at det er noen bånd som strekker på seg...var det legen sa til meg i hvertfall. Jeg er bare i uke 33, så nedpress er det nok ikke... :) Men håper du får babyn din snart da... lykke til!

Skrevet

Har hatt sånne smerter hele 3.trimester. Smertene har ofte kommet når jeg har anstrengt meg litt og har sentrert seg under magen og i lysken på høyre side. Snakket med jordmor om dette, og hun sa det kan være nerver som ligger i klem- ikke farlig, men vondt. De siste ukene har dette vært bedre, er 38 uker i dag. Jordmor sa også at så lenge det går over når man slapper av og at man ikke blør, så er det som regel helt ufarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...