Gå til innhold

Trøndere?


ecaro

Anbefalte innlegg

Ja, da tenker jeg at jeg tar meg en tur på BIM-treff på onsdag:) Får skrive det ned i kalenderen på mobilen så jeg ikke glemmer det... Håper mange andre også skal dit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tasselusken:

Vi er en gjeng som har treftes jevnt og trutt i hele vinter, og de fleste kjente ingen da vi begynte. Men dere "nye" er hjertlig velkommen til være med på treffene, morsomt med nye fjes. Det har tyntes veldig i rekkene i det siste, da de fleste har født, nå er vi 3. :)

Jeg kommer som sagt på ons, hvis ikke h*n i magen har andre planer... De 2 andre som møter opp er også veldig snille altså, de biter ikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg også får stokket om på avtalene kommer jeg på onsdag,hørtes veldig trivelig ut da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle på treff i dag, men oppdaget for sent at det var flyttet til formiddagen. Var det noen som var der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Bare Blåbær ca kl 13.10, så meg rundt, men så ingen som jeg umiddelbart identifiserte som høygravide på BIM-treff. Var ganske mange gravide der og mange med småbarn, så syns det ble litt voldsomt å gå å spørre alle sammen om de var på BIM-treff... Litt dumt av meg å ikke avtale bedre hvordan jeg skulle finne folk, jaja. Så da ble det ikke BIM-treff på meg, men litt handling i stedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synn......for jeg var det rundt 14 og jeg så ingen jeg heller så jeg tenkte at dere var ferdig. Vi får ta det igjen en annen dag da, virker jo som vi er ganske mange innpå her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke somlet meg til å dra på treff idag jeg..Så det var egentlig bra det da.Spara mye penger og..Regner med jeg hadde fått svidd av litt om jeg hadde gått på Solsiden istedet:)

Jeg blir med senere en dag jeg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...