Gå til innhold

Trøndere?


ecaro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æ å! Bor i Trondheim (Tyholt), men kjæm fra ein liten plass nånn mil utafor Trondheim. Har termin 2. juli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da, masse Trøndere. Vi får holde hverandre oppdatert på hvordan det går. Kanskje vi ender på føden sammen noen av oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Trondheim. Er innflytter, så kaller meg ikke trønder akkurat. Har ikke termin før 29.juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyttet hit fra Oslo for ca 3 uker siden. Bor midlertidig på Charlottenlund!

Har hørt noe om tirsdagsturer og biblioteket eller noe hva, hvor og når, skjer det noe der? Noen som vet?

 

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ecaro!

 

Så kosli:)Kansje vi treffes på barsel da:)Du føder vel på øst,eller?Jeg skal på vest.Bor i Romulslia.

Har hverken hørt noe om tirsdagsturer eller biblioteket,men så har jeg vært rimelig passiv i det siste å da så...

 

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv dere med på bimtreff på onsdag, for juni/juligjengen... Bortsett fra at vi er tre julijenter igjen av den gjengen.. hehe.. Se mer info på treff-sidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg skal på øst, men kanskje vi kan sirkle hverandre inn i gangene?????Vi får holde hverander opdatert på hva som skjer. Føler ikke at det skal skje noe med det første her men har jo ikke peiling da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være meg å to til, men hyggelig om det kommer fler! Vi har blitt sterkt redusert i det siste! Jeg skal i værtfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Her er jo så mange Trøndere at det burde være langt flere på treffet på onsdag. Skal forsøke og stokke om noen avtaler å kommer jeg! Flere da??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært med på BIM-treff jeg. Men det hadde jo vært gøy igrunn. Bare folk som kjenner hverandre godt som kommer dit nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært på noe treff før så da er vi to, bare å hive seg med, man har jo i alle fall ett tema å snakke om....he,he......;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...