Gå til innhold

isteden for kilo, så kan vi jo snakke om centimeter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 31+1, og 104 cm rundt magen

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var ny! :) Er 38+3 og 106 cm rundt

Skrevet

Jeg er 34+ 2 er 98 cm rundt magen!!

Skrevet

98 cm rundt magen min - 29+5 idag.

Skrevet

Da jeg var 30 uker på vei var jeg 104 cm rundt magen min! Tror jeg har vokst litt siden da - føles sånn hvertfall, for nå ser jeg plutselig en utovertapp på navlen =) Er i uke 32 nå!!!

Skrevet

100 cm og 39 + 5 idag:)

Skrevet

Ha,ha så gøy. Dette har jeg aldri tenkt på. Har vel litt å si hvor bred man er i utgangspunktet men.. Jeg er 41+4, altså niende dag etter termin. Målte 110 cm. Klar for å gå ned litt igjen nå :-)

Skrevet

Dette syntes jeg var en kjempe god ide`!

Blir sååååå lei av at alle skal spør om antall kilo hele tiden. Jeg begynner på uke 36 i dag og er 104cm B-)

Ha en strålende dag, mine gravide medsøstre!

Skrevet

Er 30+3 og 104 cm rundt magen!

Skrevet

dette var jo gøy.

er idag 35+4 og er 104cm rundt magen

Skrevet

Her måler jeg til 104cm.Er i uke 38+6...:)Ikke lenge igjen nå....Jippi!!!!

Skrevet

Hei. Er 30 uker i dag og er 103cm rundt magen :) kjenner jeg begynner å bli stor!

Skrevet

Shit da...Nå skjønner jeg hvorfor alle tror at jeg har to i magen:)

36 uker og 129cm *hjelp*

Skrevet

Jeg er også litt større enn de andre her..112 cm! uke 37.

Skrevet

uke 37+6 og 106cm:D

Skrevet

Uke 36+0 og akkurat 100 cm her ;-).

Synes ikke jeg har noen stor mage i det hele tatt...

Skrevet

hei. dette va jo en god ide`..æ e 35+5 i dag og e 102,5 cm..

bare en mnd igjen nu.. lykke te alle sammen!!

Skrevet

Uke 35 og gått ut 24 cm i livet synes det er mye mage men håper det går bort etterpå...savner å gå i mine vanlige bukser.

Er nå 125 rundt håper ikke det blir mye mer.

Skrevet

Jeg er 33+3, og 97 cm rundt magen.

Skrevet

Det var en slik tråd her for litt siden, og jeg kommenterte det samme den gang: Det er helt meningsløst å oppgi magemål uten å si hva man målte FØR man ble gravid. Det blir jo som å oppgi vekt, og ikke vektØKNING. Hittil har alle vekttrådene tatt for seg vektøkning, for jeg har ikke sett at noen har skrevet: Jeg er 30+2 og veier 87 kg. Derimot skriver de opp 12 kg!

Dere må skrive hvor mye magemålet har gått opp!!! For min del er jeg veldig stor rundt magen til vanlig, og da sier jo ikke dette målet noe som helst.

Skrevet

Det har du rett i, men jeg har ikke en peiling på hvor mange cm jeg var rundt magen før jeg ble gravid. Sjelden jeg måler meg med målbånd *knis*

Dette er jo bare for moro skyld, ingen seriøs og vitenskapelig undersøkelse. Jeg er med på det meste som får tankene mine bort fra BL og ventetiden.

Skrevet

Ja, som tidsfordriv er det nok greit. Men for å sammenlikne seg med andre, så er det litt for lite info. Selv har jeg fått mange kommentarer om at magen min er så stor, så det ser tydeligvis slik ut for andre.

Selv føler jeg meg ikke særlig stor nå, for jeg er vant til å være en liten jente med stor mage til vanlig.

Skrevet

30+5 og 110 cm helt til jeg puster ut...

Skrevet

Flott!! Mye mer positiv tråd. Jeg er i min 32. uke og er 102 cm rundt magen i navlehøyde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...