Gå til innhold

JAAAAAAAA!!!!!!! Pergoen funket!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg gikk på enkel pergokur, fikk beskjed om å starte å teste EL på dag 11, fortsatte til dag 20, men fikk da beskjed fra legen min om at pergoen mest sannsynlig ikke haddevirket. Skulle vente til jeg fikk TR og starte på dobbel kur. Men så... på dag 30 fikk jeg så innmari vondt i ryggen og magen, holdt nesten på å gå i bakken. Plustelig sa det PLOPP og all smerte var vekk. Tror det var EL. og nå er det ca 3uker siden, testet negativt på mandag, men positivt i dag. THI HI!!!!, er så gla. I følge legen min har jeg aldri hatt skikkelig EL. har hatt mens mellom 1-4 ganger i året (utenom de periodene jeg har gått på p-pillen) og aldri stabilt. Vi startet prøvinga i mai i sist år, men vart henvist til spesialist i februar, vart litt kluss med å starte pergokuren fordi jeg måtte få medisinsk fremkallt mens først.Men når vi først var i gang......

Annonse

Så gøy altså!

Da er det litt det samme for meg da. Måtte også fremkalle mens med primolut for så å begynne på pergo. Hadde heller ikke hatt ordentlig mens på egenhånd.......ÅÅÅÅÅÅÅÅH, nå fikk jeg et håp om at vi kanskje klarte det denne gangen likevel:=)

Sender deg en stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...