Gå til innhold

til mami97 og nydelige natalie

mamsen og ML+litenimagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :) så hyggelig at du syntes det var fint da :) har kjøpt det på junior i oslo. Sengen kostet 1200, bumperen(eller sprinkelbeskytteren) kostet 1000 og kurven kostet 1200 (tror jeg) De hadde utrolig masse fint på den butikken atså, så hvis du bor i oslo området så burde du virkelig ta deg en tur dit.. De har også sånn at hvis du kjøper utstyr der så får du 15 % rabatt.. tror hjemmesiden dems er www.juniorsenter.com

tusen takk, det var jo ikke så ille priser heller synes jeg... bor i sentrum for tiden så da tar jeg kanskje turen:) mente å skrive mami87, men det skjønte du sikkert...hehe...

ikke greit å være ung og gravid, mye nytt...

god sommer og takk igjen:)

http://juniornett.no/ dette er den riktige linken:) nei, synes ikke det er så ille priser jg heller! i forhold til ikea å sparkjøp å sånn så er det jo dyrt da,, men så får man jo ting med kvalitet hvertfall:) å ordentlig pene ting.. Fikk ordentlig god service der også, de visste virkelig hva de snakket om å prøvde ikke å prakke på meg ting jeg ikke ville ha eller bare anbefale det dyreste de hadde.. De hadde også laget en liste over hva de fleste som hadde vært der hadde kjøpt av utstyr å det er jo ganske greit å gå etter hvis man ikke er het dreven i barneutstyr hehe.. Nei, jeg anbefaler de virkelig på det sterkeste altså! masse fine klær hadde de også, å små pynteting til barnerommet å sånn..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...