Gå til innhold

aporopo trillevenner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er fra Notodden!

Hadde vært koselig å hatt trille veninner ja =)

Siden noen her vet hvem jeg er vil jeg vente litt med å avsløre navn/nick... Siden du ikke kjenner noen, har du akkurat flyttet hit?

Bor du i sentrum eller utenfor?

Sorry jeg er litt kjip med nicket mitt, men jeg er redd for å bli kjennt igjen! :P

Hei!

Jeg flyttet hit i fjor sommer, og kjøpte hus her i høst sammen med min samboer. =)

Så jeg kjenner ingen her, utenom kompisene til sambo, samt noen av de jeg jobber med, men har liksom ikke fått noe sånn knallkontakt med dem heller, all den tid jeg storsett alltid er på jobb aleine.

Jeg bor litt i utkanten av sentrum, men det er ikke værre enn at jeg går når jeg skal til byen:)

Hadde vært knallers å finni ei å trille litt med etterhvert ja! =)

Bare vær kjip med nicket ditt du:P Så får jeg prøve å lure det ut av deg etterhvert:P hihi

Du da, bor du i sentrum eller???

Annonse

det er vel ikke akuratt drømmestedet for å si det sånn, men jeg har et koslig hus med en koslig hage, så jeg trives hjemme. synes ikke byen er så trivelig. bare råning der.. det stinker. hadde vært en koslig by hadde det ikke vært for dem. hehe...

Ja, samboern min er født og oppvokst her, så det var han som lurte meg hit da vet du;)

Men, jeg regner med at ejg kommer til å trives bedre dersom jeg blir kjent med noen her. har bodd her i over et år og kjenner ikke andre en kompisene til sambo. det er litt kjipt synes jeg..

ja, jeg syns også det er litt harry der.... ;o) jeg kjenner ikke mange der, mamma flyttet dit for to år siden.... men jeg har studert der, men bodde da i hjembygda 20 min unna! har en følelse av at det er vanskelig å bli kjent der, at det er ganske lukket miljø liksom?! men nå når du er gravid er det jo en ypperlig sjanse til å bli kjent med flere da, er det barselgrupper, svangerskapskurs etc der?

ja, det er rimelig harry her, det skal jeg være den første til å innrømme. Ja, det virker veldig lukket her. folk utenbys fra virker ikke så veldig velkomene slik jeg opplever det værtfall. Ja, jeg skal heldigvis på et svangerskapskurs i september, får håpe det er noen hyggelige folk der jeg kna bli kjent med. =) Hadde liksom håpet at det var BIM-treff og sånn her å jeg da, men det kan jeg vist bare glemme.;)

Hvor holder du til sånn, når du ikke er på besøk på Notodden a?=)

Jeg er fra Notodden men bor i Trondheim, men lurer sånn på hvem samboern din er IngyThing?? ellers så kan det hende at jeg kommer til notodden på ferie og sånn etterhvert. Da kunne vi trilla... :D Så morsomt å se en Notodden link, av alle steder i norges land... hehe

hihi, samboern min heter Roar Jørgensen han. En knakande kjekk kar, oppvokst i Høgås:)

Ja, du må si ifra om du har planer om å komme nedover, hadde virkelig vært koslig med en trillevenn. =)

Når har du termin??

Studerer du i Trondheim eller?

Koslig å se et svar på linken min! hihi..

Annonse

Bodde på Yli jeg så jeg vet ikke hvem han er. Men sikkert en trivelig kar. Jeg har termin 20 desember, men skal på ultralyd om 2 uker, da er jeg fullgått 20 uker, syns det er veldig seint men det er vel pga fellesferien. Regner med at det blir endel turer nedover når babyen er her, for foreldrene mine bor jo der fortsatt. Så da kan vi trille til vi blir gærne!! Når har du termin, planleggger du å føde i Kongsberg? eller i Skien?

Skal begynne å studere Sykepleien nå til høsten, må studere for å få fødselspenger. :D

Ha en fin dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...