Gå til innhold

9 mnd, mye våken om natta. Trenger tips og forklaringer...

Anbefalte innlegg

Minsten sover ganske godt fra leggetid (ca. 20.00) og fram til 00.00 - 01.00. Så vpkner han, får litt pupp, og vil ikke sove igjen... Har nesten hver natt en våkentid på ca. 1.5 timer for tiden. Ingen natt er lik, så det er ikke helt fast mønster på når denne våkentiden kommer. Sover heller sjelden mer enn to timer i strekk etter han har hatt en slik våkenperiode. Havner i senga med meg utpå morgenen hver natt, sover på eget rom.

Begynner å synes det er slitsomt med så mye nattestyr nå, han begynner jo å bli "stor" i forhold til å sove godt på natta. Trøtt og grinete blir jeg og... Pappaen er ikke bra nok til å roe på natta, så det faller på meg. (Skulle vel ha gjort noe med det også...).

Tror dere mengde dagsøvn har noen innvirkning på våkentid på natta ved denne alderen?

Håper på mange tips nå..

Fortsetter under...

Jeg også har det slik om natten...håper du får noen fornuftige svar. Det er utrolig slitsomt. Hvis jeg bare lar henne sitte i senga når hun våkner i ett tiden så gråter hun enten i en evighet, ellers så kryper/går hun rundt i senga og leker i halvannen time og så gråter hun i en evighet når hun blir lei. Vi har prøvd over flere netter å bare la henne gråte, men hun sovner aldri igjen da. Da synes jeg det er bedre å bare ta henne opp, gi henne litt pupp og så kan vi sove godt alle sammen igjen. Selv om jeg lengter etter en hel natts søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...