Skrømti Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Huff, blir så hormonell her, men ..... Jeg er altså i min 21. uke, og har kjent noe som jeg mener er liv endel ganger. Men det var mest for nærmest en måned siden, + på søndag er jeg helt sikker på at jeg kjente liv. Og så leser jeg om alle her inne som kjenner liv som det står etter når de er like langt som meg.. Hm,, blir nervøsen av mindre, tenker "hele" tiden på at noe har gått galt.. Jeg blir ganske utolmodig, og føler meg litt unormal. Men jeg vet jo egentlig at det ikke er noen fare enda!! Har iallefall et par uker på meg før jeg trenger å stresse enda mer.. Er det andre som har noe lignende å fortelle? Er alltid så godt å høre at man ikke er alene. Forresten så ligger morkaka på framre vegg, ifølge skrivet etter ul.., så det har nok endel å si. PHU, detta blei langt, ja, ja.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 tror det er veeeeldig induvidulket når man kjener noe, og det står jo overalt at man trenger ikke å kjenne noe særlig før så langt som uke 24, Vanlig er vel mellom 16. og 24. uke for å kjenne de første sparkene. Og så kan det jo hende at ungen ligger med bena sine inn mot ryggen din? Da tror jeg det blir vanskelig for deg å kjenne noe. Kanskje du bare har en lat baby for tiden også...? ) Den har jo kanskje begynt å få et søvnmønster nå, og da kan det hende at den sover om dagn og spreller når du sover ) Er nok ikke noe å bekymre seg over, men skjønner deg godt, kommer nok til å reagere helt likt.
Lofoten Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er like langt som deg og har det på samme måten. Kjenner en del fornemmelser, men ikke noe som jeg er helt sikker på er liv. Har også morkaka på framre vegg. Men jeg var hos jordmor for ei uke siden og da slo hjertet akkurat som det skulle, så jeg slår meg til ro med at det er en liten lating som befinner seg i magen min. Sparkene kommer nok etter hvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå