Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla:)

Bare lurte, når har du termin igjen? mente du var ikke så langt bak meg jeg, men ser du er på 2 tri enda (ja nå henger jeg og her til stadighet da..hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du blir ikke ferdig med oss du ;-) hihi! Jeg vet, vi er dypt avhengighetsskapende :-P

Jeg har termin 2. november, det er jo en evighet til!!!! Jeg er så sinnsykt utålmodig!! du har vel i september en gang ikke sant?

Skrevet

Er du SÅ "liten" !!! Næ da kan det jo være samme. Er med i augustklubben jeg. (24/8) 57 dager igejn tror jeg det stod.

Nei men på 3 tri snakkes det jo bare om "Kan det være noe på gang??" (som om vi vet det..) "Jeg får ikke bæsje!" "Er dette slimproppen?" Skulle og tro at 3 tri var for de fra uke 36-40. 80% av svarene der inneholder "ring føden" For hva vet vi liksom. Fjaaas!!!

Tiden går fort nok snart skal du se. Prøv å kose deg meg de små miraklene i dag, i stedefor å vente på de i morgen:) Har hetta jeg. Skal snart føde. Ikke har jeg gjort klart alt jeg tenkte jeg skulle ha gjort klart til nå!!!! Panikangsten kommer smygende... Des. er det vondt å føde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...