Molait Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Halla:) Bare lurte, når har du termin igjen? mente du var ikke så langt bak meg jeg, men ser du er på 2 tri enda (ja nå henger jeg og her til stadighet da..hehe)
Reddik Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 du blir ikke ferdig med oss du ;-) hihi! Jeg vet, vi er dypt avhengighetsskapende :-P Jeg har termin 2. november, det er jo en evighet til!!!! Jeg er så sinnsykt utålmodig!! du har vel i september en gang ikke sant?
Molait Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 Er du SÅ "liten" !!! Næ da kan det jo være samme. Er med i augustklubben jeg. (24/8) 57 dager igejn tror jeg det stod. Nei men på 3 tri snakkes det jo bare om "Kan det være noe på gang??" (som om vi vet det..) "Jeg får ikke bæsje!" "Er dette slimproppen?" Skulle og tro at 3 tri var for de fra uke 36-40. 80% av svarene der inneholder "ring føden" For hva vet vi liksom. Fjaaas!!! Tiden går fort nok snart skal du se. Prøv å kose deg meg de små miraklene i dag, i stedefor å vente på de i morgen:) Har hetta jeg. Skal snart føde. Ikke har jeg gjort klart alt jeg tenkte jeg skulle ha gjort klart til nå!!!! Panikangsten kommer smygende... Des. er det vondt å føde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå