Gå til innhold

fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg fri og da går det litt tid før jeg kommer meg i dusjen og tok på rent undertøy med innlegg. Så jeg gikk rundt her hjemme og kosa meg da jeg plutselig kjente jeg var våt nedentil. Har slitt mye med utflod, så antagelig er det bare det. Har merket at det ofte kommer veldig mye sånn plutselig om morgenen, sikkert fordi man har ligget hele natten (tyngdekraft osv...). Siste kontroll hadde hun ikke festet seg så jm advarte mot at det kunne komme mye fostervann om ting begynte nå. Kom ikke så mye og, men jeg ble nå i hvertfall våt i truse og på joggebuksen og jeg syntes det luktet veldig mye søtere enn vanlig. Luktet med en gang jeg tok av meg. Nå har det ikke kommet noe mer. Noen som kjenner seg igjen? Skal til legen senere i dag, men tenkte jeg skulle høre med dere først. Har 24 dager igjen og vil gjerne nyte litt permisjon før frøkna kommer, så hun får blir litt til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også mye utflod, og spesielt på morgenen som du, men dette syntes jeg hørtes ut som noe mer. Ring jordmor eller føden og sjekk! Gøy om fødsel er på vei... er det ikke? :)

Skrevet

jeg hadde omtrent samme opplevelse som deg, men det var ikke fostervann...da vil du isåfall fortsette å lekke...

men det kan jo hende, en hvet jo aldtri. godt du skal på kontroll idag da, må gi en lyd når du har vært:)

Skrevet

Det var det jeg ville høre! Jeg lekker jo ingen ting nå!

Jeg hater å gå rundt å gjøre meg selv mer og mer bekymret. Har opplevd dette før en gang også og da gikk jeg hele dagen og bekymret meg.

I hodet mitt vil jeg at skal ting gå som jeg har planlagt, og derfor er det et poeng at frøkna ikke kommer før jeg har fått gjort klart alt. ;-P

Skal prøve å huske å skrive etter kontrollen... Skal egentlig ikke på ordentlig kontoll, men regner med at legen lytter til meg likevel.

Skrevet

Hodet kan jo ha festa seg siden sist da, og gjøre at bare en vannblære kommer. Pussig hvis det lukta så tydelig søtt og det likevel ikke er fostervann vel.

Skrevet

Da har jeg vært hos legen!

Hodet har ennå ikke festet seg, og legen sa at om det var fostervann ville det kommet mer utover dagen, og det har det ikke gjort. Dessuten produserer vi jo nytt fostervann hele tiden, så så lenge jeg kjente liv og ikke det kom noe mer så skulle jeg ta det med ro. Men dersom vannet plutselig går må jeg legge meg ned, for når hodet ikke sitter som en propp i bekkenet kan det føre til at vannet skyller alt ned og navlestrengen kommer i klem. Nei, det er nok en stund til før frøkna melder sin ankomst! Flott, for da rekker jeg bli ferdig med alt! ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...