Gå til innhold

Jan78 Har du vært hos legen nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Nå ble jeg glad:) Koselig at du følger med her. Var hos legen igjen i dag. De var ikke fornøyd med bl.prøvene fra sist uke, så en haug nye blodprøver ble tatt, men ingen grav.test... litt rart, men jeg glemte det helt midt oppe i alt sammen.( klarte å svime av der inne) Syns dette begynner å bli litt ekkelt, er så utrolig svimmel og trøtt, og magen eser (Menssmerter har jeg fremdeles).. noe er veldig ute av kontroll her. Men testen ble jo neg sist, skal tilbake på mandag, så da skal jeg be om en ny grav.test. Blir gal av dette her. Likner ikke meg i det hele tatt. Mannen bemerka det i går, det med magen.." har du spist et par pakker gjær eller?" haha mormannen;)

Heldigvis tar legen dette skikkelig seriøst, så jeg skal finne ut av det.

hvordan går det med deg da?

Hva var det de ikke var fornøyd med blodprøven for? Var det blitt noe galt når de tok den?

Det er jo ikke noe særlig når du går rundt og er så svimmel hele tiden, nei. Trøtt kan man jo nesten leve med, men når man har sånn svimmelhet hele tiden, det gjør alt så mye vanskeligere.

Jeg hadde ekstremt med svimmelhetsanfall forrige gang jeg var gravid, og da var det lange perioder jeg ikke turte kjøre bil, hvis jeg skulle få de mens jeg kjørte. Noen ganger hvis jeg gikk fremover, kunne jeg plutselig miste all balanse, slik at jeg begynte å gå sidelengs. DEt rare var at jeg ikke "merket" at jeg gikk sidelengs før jeg traff en vegg, eller noe annet som kom i veien... Men da visste jeg jo at det var pga grav. men var litt ekkelt for det om, så kan bare tenke meg hvordan det er for deg. (Men du kan jo fremdeles være gravid, jeg har ikke stoppet å krysse fingrene for deg enda;) )

Her går alt bare bra forresten, endelig er det sol igjen, så i dag har vi vært å hoppet på hoppepute med noen venner:)

(Jeg lurer på om jeg kommer til å få fort mage, noen bukser er allerede så "ubehagelige" at jeg knepper opp øverste knappen når jeg går hjemme... Hm, vi som har tenkt å holde dette hemmelig lengst mulig...)

Men jeg håper snart det blir bedre hos deg. Det er i alle fall bra at legen tar det seriøst! Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn leger som bare fnyser av det man sier...

Tusen takk for omtanken, det er så koselig når noen bryr seg, og SÅ koslig at du krysser fingrene enda:) Jeg krysser fngrene jeg også for en mulighet for grav. Var skikkelig svimmel sist jeg var gravid. Men det verste er nesten denne magen som bare eser. Er til vanlig helt flat (trener endel) men nå er den som en ballong. snufs...går med knappen oppe jeg også, skulle bare ønske det var pga at foster...jaja, er bare å vente.

vet ikke hva de egentlig ikke var fornøyd med. Tror noen av svarene var litt difuse, og ville ta noen ekstra samt et par ting de ikke sjekket sist. Uansett hva det er, så blir det godt med et svar! Og uansett så har vi virkelig jobbet med saken denne pp, er +- dager i EL nå, så mannen får alt det han ønsker;)

Ja, det er godt med sol igjen. Regnet en del her i det siste, men i dag er det sol. Deilig! Er det 5+2 du er nå? Det sises jo at magen kommer fortere meg andre mann. Men skjønner godt du vil skjule det litt til. Har du fått noen flere symptomer da? Eller er formen bare bra?

Satser på å komme etter deg ganske snart!

Hvordan gikk det med piano bæringen? Hehe.. så det var mye frem og tilbake i svarene du fikk! Ikke lett det der, men jeg tror ikke det hadde skadet så mye, så lenge du ikke bærer mer enn du orker.

Neida, det har jeg ikke, men jeg verken temper eller EL tester, og iom at jeg har stabile syklusser, vet jeg sånn ca når EL er. Siden jeg ikke har fått et klart svar fra lege (testen sist slo ut veldig sent, derfor skulle jeg ta en ny i dag) "kjører vi på" som om dette er en normal pp. Skjønner? Bare for å være på den sikre siden:) Er jeg gravid fra før, er det jo ingen EL nå, er jeg det ikke, har jeg El rundt denne tiden.

Annonse

Hadde en veldig rar mens. blødde ikke like mye som vanlig, og den kom og gikk i noen dager uten noe smerter. Mamma hadde mensen de fire første mnd med både meg og broren min. Men egentig så er det dette med halsbrann, svimmel, trøtt, oppblåst som uroer meg. Og legen som du leste, tar dette seriøst da hun kjenner meg og vet dette ikke er likt meg. Ikke bra å gå slik over lengere tid. Hadde en MA i feb, så er vel ekstra obs tenker jeg. Uansett, så er det gerit å få sjekket det:) Kan jo ikke svime av sånn i tide og utide.

Og er jeg ikke gravid, så har vi iallefall ikke kastet bort en pp ved ikke å prøve, derfor later vi som om at dette er en vanlig pp og kjører på de dagene jeg vanligvis har EL (og litt mer da;))

Hei igjen. (Går litt til og fra her, mest fra...)

Jeg er 6 uker i dag, så halvveis til magiske 12 uker-grensa. Men jeg bekymrer meg egentlig ikke, da, men har lyst å vente til etter 12 uker med å si det, men er ikke sikkert det går..

Men mest av magen som er kommet, er bare at jeg er oppblåst, men det synes jo det også... SÅ blir det "for synlig" får vi heller si det tidligere. HAr allerede planlagt hvordan vi skal si det. Jeg vil samle hele familien så godt det lar seg gjøre, og male en t-skjorte til Adrian som det står "jeg skal bli storebror" på, så skal han få lov å "si" det.

Men, nå må jeg opp til han. Av en eller annen grunn har han begynt å rote med sovingen, skjønner ikke det. Han våkna etter en time, og har vært våken siden. Han som sov 12 timer hver natt. Huff...

Du får ha det bra, nå logger jeg av for kvelden. Snakkes!

Gikk forresten greit med pianobæringen, fikk låne noen "rullebrett" fra butikken, så da trengte det bare å løftes av og på de, og balanseres og dyttes. (Og jeg tok ansvar for å holde brettene på riktig plass, så fikk sneket meg unna det verste...) Men uten de brettene hadde vi slitt, for pianoet var sinnsykt tungt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...