Gå til innhold

hva skjer...


To store og en i magen

Anbefalte innlegg

er i uke 5 i dag og på fredag drar vi til sverige på campingferie hvor vi blir i 3 uker. dt jeg frykter, er blødning (hadde med eldstetøtta blødning i uke 8 hvor jeg var til ul). Hva gjør jeg om det skjer på ferien? Koster det en formue og få komme til lege....men hvordan kan en få kontakt med lege-vi har jo fastleger...

 

Noen som har erfaring eller råd til meg. Gruer meg slikt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må jo alltid tenke at det verste ikke skjer. Men den brutale sannhet er at dersom du begynner å blø, og du blør mye, så gjør ikke legen noe når du er så kort på vei.. Blør du bare litt så er det jo en vurderingssak om man skal se det an eller kontakte lege. Poenget er at når man er så kort på vei, blir det ikke gjort noe hvis kroppen støter fra seg den lille. (Har hatt en sa tidligere)

Amg lege i sverige, så er det sikkert ikke noe vanskeligere å få tak i enn her, og de er sikkert billigere enn her i norge.

Men jeg krysser fingrene for at det går bra med dere ;) Nyt ferien og tenk masse positive tanker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er vel ikke no lengre på vei jeg heller og drar på ferie snrt til damark jeg oxo tenker på hva hvis nor skjer men vi får håpe det beste da.. snakkes vi når vi kommer tilbake gratulerer du oxo da klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...