Gå til innhold

Dette med deo igjen, noen som kjenner til Yerka??


Havi

Anbefalte innlegg

Jeg har bare hørt at man ikke skal bruke deo med aluminium i når man er gravid. Bruker til daglig Yerka, som jeg er ganske avhengig av pga mye svette, og har nå kuttet ut denne. Men vet noen om jeg kanskje kan bruke den allikevel, og at dette bare en oppspinn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er gravid nå, med nr 2. Jeg har aldri fått beskjed om å bytte deo onder svangerskapet. Hadde aldri hørt om det, før jeg leste det her for noen dager siden. Da jeg gikk med førstemann leste jeg alt som var mulig å lese i forbindelse med graviditet, men ikke noe om deo. Bruker det jeg alltid har brukt, jeg. Men du kan jo spørre på apoteket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg alri hørt noe om! Sikker på at det ikke bare er tull/overhysteri? Si i fra hvis du finner det ut, bruker Yerka jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikkje hørt om at ein må bytte deo under et svangerskap. Går med nr 2 no, og brukte da den samme gamle forrige gang. Gutten var -og er sprek og frisk han.. reagerte litt da eg las det her inne for nokon dager sia, men valgte sjå bort i frå det... Lege el Jordmor nevner jo ingenting om dette, og ikkje lest det i nokon bøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...