Gå til innhold

Juli: kan noen hjelpe meg ang 1års gave??

2prinsesser <3

Anbefalte innlegg

føler meg skikkelig teit men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe til min egen datter i 1 årsdag om et par uker :( hun har 100 klær av forskjellige typer, masse sko å masse leker. å da er det liksom ikke så mye jeg kommer på som hun ikke har. har en mor som har gått litt bærserk m handlinga her serru. noen som please kan hjelpe meg litt ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøpte noe klær jeg,han får jo noe heletiden fra meg.så jeg kommer til å sette inn 1000 kr i tillegg fra meg på kontoen hannes=O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt så er det jo ikke så veldig farlig med hva det blir. Ungene kommer aldri til å huske på hva det er de har fått og kan bli veldig fornøyde med en liten ting. - Men så vil jo gjerne vi voksne gi noe som vi føler er bra nok. Vi kommer til å kjøpe en tripp-trapp stol til Mini. Den hadde vi kjøpt uansett men siden vi kjøper den nå kaller vi den ettårspresang! I tillegg får hun noen kjøkkenleker fra storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal kjøpe slik gåvogn. håper vi får tid i dag. da skal hun få den på forskudd siden jeg tror hun vil kose seg med den nå... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så lett det der! Vi har vel samme problemet ;OP Fikk tripp trapp-stoltil jul, og gåbil for en god stund siden, og stort sett alt hun trenger (og ikke trenger) får hun hele tiden.

Men vi har kjøpt ettårsgave og da endte vi med CD-spiller (elsker musikk, men vi har stereoanlegget i stua, men denne kan hun ha med ut i hagen og ha på rommet sitt, og den tåler en støyt), en eventyrbok med henne selv som hovedperson, et album fra det første året også setter vi inn litt mer penger på kontoen hennes denne mnd enn det vi gjør en vanlig mnd.

Hadde liggende noen nye badehåndklær (de hettehåndklene begynner å bli litt små synes jeg) jeg kjøpte til henne for en stund siden, og en ball, så da ble det fra hunden he,he

Men vi har ønsket sko, og en del annet (parkdress, regntøy osv), så håper vi får det. Mistenker alle kjøper leker, så vi må ut og handle alt det hun trenger selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt et sånt Hamax Sleepi sykkelsete til poden. I tillegg vurderer jeg å kjøpe en gåbil, for han synes slike ting er skikkelig stas... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tenkte på å kjøpe en krakk som han kan stå på når han blir litt større. Fant en søt en på pytt i panne som kostet litt under 200. Ellers har jeg endel leker jeg lurer på, men tenkte å vente til etter bursdagen så jeg ser hva han får og ikke får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme problemet med snuppa her, leker har hun nok av, klær også, så min mor kjøpte dukkevogn (lita rosa av merket new born baby) slik ei som er så lita at hun kan trille når hun går skikkelig...og ei lita dukke, av søsteren min fikk hun spisestol til dukka i samme merket, vi ønsker oss osgå sprinkelsenga etterhvert...disse møblene er i tre og malte hvite...de er et syn altså...har liksom lyst til å ha ein serie i slike ting på rommet hennes...hun elsket vogna og dukka...stolen monterte vi i kveld...ellers så kjøper vi ecco sko til henne...har 2 store selskap igjen så hun f\år nok mye annet også tenker jeg :-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...