vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Har hatt litt småblødninger siden igår. Bare noen drypp liksom. Ser vel helst for meg at dette kommer av stress, da jeg har en meget aktiv unge på 15mnd hjemme. Kjenner bra med liv, og har ingen smerter. Noen som har opplevd det samme, og vært på føden, lege, jordmor?? Hva fikk dere beskjed om da?
Murmeline Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Hei du Så ikke denne før nå jeg. Hvordan går det med deg? Har du snakket md sykehuset? Håper alt er i orden:)
72mod - gutt 11.okt, Stavanger Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Jeg mener det alltid er lurt å ta kontakt med fødeavdelingen du hører til. Du vil i allefall få registrert navnet ditt, og om det skjer igjen, vil de kunne se at du har hatt problemer før. Som regel er det ingen fare, men av og til kan det være noe. Om det vedvarer ville jeg tatt kontakt og da får du sansynligvis beskjed omå komme inn til kontroll. Best å være føre var.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2006 Heisann! Så ikke svarene før nå jeg.. Unnskyld om jeg har bekymret dere =) Har ikke tatt kontakt med føden enda nei. Tenkte jeg ville se det ann litt. Hadde blødninger i forrige svangerskap (ikke så sent da), og frem til uke 16 i dette. Så da venter jeg litt til. Kommer bare noen dråper, og det er fremdeles masser av liv
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Hei Jeg er kommet over i 25. uke idag. I går fikk jeg plutselig en liten blødning. Fikk ikke tak i lege, og ringte dermed til sykehuset. Ble satt over til Fødeavdelingen, hvor jeg fikk beskjed om å komme opp med en gang. Jordmoren jeg pratet med hørte helt sikkert hvor bekymret jeg var, så var kanskje derfor jeg fikk komme med en gang. De fant fosterlyden, og jeg lå en stund med observasjonsbelte for å følge fosterlyden blant annet. Samboeren og jeg var alene der inne en stund, og fosterlyden forsvant flere ganger. Fikk litt panikk, men det viste seg at han (babyen vår) bare flyttet veldig mye på seg, for jeg kjente spark også. De tok urinprøver, GU og ultralyd. Var en fæl opplevelse, for de lurte jo på om det kunne være en begynnende fødsel. Tenkte selvfølgelig først og fremst på barnet, men jeg var slettes ikke klar for å bli mor der og da. Av alle ting fikk jeg meg til og med til å bekymre meg om alt babyutstyr vi ikke har i hus enda... Det gikk i hvert fall bra. Gutten hadde det fint, og blødningen var stoppet. Men jeg ble sykemeldt fra idag og tom neste uke, for jeg måtte ta det med ro. Har stresset altfor mye i det siste, så kanskje det var derfor. Uanssett, fikk beskjed om å kontakte lege/ sykehus igjen visst dette skulle skje igjen. Jeg ville tatt kontakt med føden visst jeg var deg. Er mye bedre å ha sjekket oppp i. Håper blødningene dine har gitt seg og at alt er bra : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå