Gå til innhold

Bestevenninen min er gravid...

Anbefalte innlegg

... og har termin samme dato som jeg hadde med en lille spiren, jeg mistet for 3 uker siden :-( Jeg fikk det å vite i går - hadde ikke fortalt henne at jeg var gravid/hadde mistet ennå. Vet det høres rart ut at vi ikke har fortalt hverandre dette når vi er bestevenniner, men vi hverken ses eller snakkes så ofte - hun bor i et annet land og vårt forhold har altid vært slik (har kjent hverandre i uuhhh - over 20 år nå). Men det rare var at jeg bare følte glede på hennes vegne. Tar det som et tegn på at jeg nå er helt avklart i forhold til min MA og definitivt klar for ny insats. Skal til kontroll igjen på A-hus i morgen, så da håper jeg virkelig ALT er ute.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5493933-bestevenninen-min-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt du klarer å glede deg over andres graviditet. Jeg kjenner jeg sliter litt med det. Det er godt du slipper å se hennes voksende mage hver dag da. Det hadde kanskje gjort det litt vanskligere. Håper du får på plass en spire snart du også. Da blir det kanskje lettere å fortelle venninna di om den spiren du mistet.

Ønsker deg lykke til på A-hus i morgen. Håper alt er ute og kroppen klar for ny spire.

klem fra

Ja, jeg er faktisk litt overrasket over meg selv at jeg ikke tok det mer tungt, men som dere sier - så slipper jeg å se hennes voksende mage. Jeg får kanskje en litt annen reaksjon når vi skal ses engang i august - jeg kan vel ikke unngår å tenke at jeg også bude hatt en tisvarende mage da :-(

Annonse

Jeg har det på samme måte. Min venninne, som nå er gravid, har termin samme uke som jeg skulle hatt i oktober. Og vi skal være sammen en uke nå i sommer....Veldig vondt til å begynne med, men nå klarer jeg å involvere meg mer, gi henne råd, og har til og med tilbudt meg at hun kan få låne litt gravideklær av meg :-) Men for all del, det er vondt og vanskelig, men det må man rett og slett prøve å heve seg over. Det er jo ikke hennes feil at hun fikk beholde, og jeg mistet :-(

Fatt mot, snart er det vår tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...