Isdronningen Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 Kom hjem fra sykehuset i går, som jeg fortalte her i et annet innlegg. Hun var ganske sliten i går kveld, så vi la henne 18.50. Hun ligger og sover enda!! Nå er klokken snart 10!! Var akkurat inne hos henne, og hun sover så søtt med et godt tak rundt bamsen sin.. Tror nesten jeg må vekke henne snart, jeg.. eller hva hadde dere gjort? Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkake er best Skrevet 28. juni 2006 #2 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg har ikke lest hvorfor dere var på sykehus, men tror nok jeg bare ville latt henne sove til hun våknet av seg selv. Så lenge du har sett inn til henne og at alt er fint, vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 28. juni 2006 #3 Del Skrevet 28. juni 2006 Stakkars liten - hun var nok utslitt etter forrige natt. Håper hun sov seg frisk som en fisk i natt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå