Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg... Når jeg hoster og nyser og reiser meg fort opp har jeg det sånn. Mener å huske fra sist at det var et tegn, det var det tydeligste som var borte da jeg hadde mistet i alle fall.

Jeg tror litt at det er et tegn for meg, har fem dager til ikm, men kunne ikke dy meg og testet i dag. SuperSVAK skygge/strek etter ca fem min. Den ble tydeligere etter ca 10 min, men den var der før også (håper ikke jeg klarer å lure meg selv). Men tør ikke helt slippe noe jubel løs ennå, er jo ALTFOR tidlig...

Annonse

Ja, man må nok bare smøre seg med tålmodighet og vente.. Tida går så fort til EL, også utrolig sakte etterpå :) Og jeg ser på nicket ditt at du også har vært gravid, så da har du jo følelsen da og sammenlikne med. Kjedelig at du mistet da, det må være fælt. Har du ventet lenge med å prøve etterpå eller?

Jeg er 25 år, har ingen barn fra før, har bare prøvd siden april. Er i 2.pp nå. Så jeg prøver å ta ting med ro og kose meg, har jo god tid ennå. Men av og til er det vanskelig altså. Da vil jeg liksom bare ha baby NÅ!! :o)

Annonse

hei igjen.. jeg ventet en syklus bare... klarte ikke vente lenger nei. hehe

jeg er 24 og har jo ikke spes dårlig tid jeg heller.. men både sambo og jeg er veldig klare liksom.. men er superstas å drive på med denne prøvinga da, masse sex!! hihi

vet hva du mener, helst igår skulle jeg hatt kul på magen!!

jeg syns egentlig ikke det var såååå fælt å miste, var bare i uke7, men det er jo kjedelig! men er det ikke liv laga så er det jo bedre at kroppen skiller det ut....

hei ja

vært gravid 3 ganger...

en SA i år og to frivillige da jeg var 18-19 år bare..

håper ikke toget har gått...

man vet jo aldri.

når man vil da går det ikke vettu!!

jeg er bare 24 da, så har jo god tid, men vil ikke vente lenger jeg!!

IKM 8 juli.... Klarer bare ikke vente med å teste... Herregud blir syk av å vente, skulle ønske det gikk ann å tenke på noe annet, men det er faen ikke lett!

Jeg er 25, så i utgangs punktet har vi ikke noe hastverk! Men gjennom årene har jeg fått fjernet deler av begge eggtokkene takket være cyster av forskjellige typer.. Siste gang i desember. Da begynte vi å tenke på at det var dumt å utsette... Og fra uskyldige forsøk er vi nå kommet hit i grense land av despperat!

Bare syting, men gleder meg til neste uke.... Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...