nønnsen Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Endelig er det min tur til å skrive at JEG ER GRAVID:) Har en gutt på 2 1/2. Mistet gutt nr 2 i svangerskapets uke 24 i mai 2005. Eneste forklaring var krybbedød. Har prøvd siden dødfødselen i fjor med å bli gravid. Denne mnd fikk jeg meg ny jobb. Har vært student fram til nå. Signerte kontrakt i går. Hadde derfor bestemt meg for å utsette videre prøving noen mnd med hensyn til jobben. Men der var jeg visst gravid likevel. For 1 uke siden var vi til utredning hos gynekolog der mannen min fikk påvist dårlig sædkvalitet. (for få ant i fht normalen) Vi ble satt opp til ivf time (prøverør) i desember, og hele tiden mens alt dette skjedde har jeg vært gravid!! Har hatt en følelse men symptom-hysteri fra tidligere mnd har vel gjort sitt til at det likevel kom som et sjokk. Er kjempeglad, men likevel litt nervøs for om det vil gå bra denne gangen. *************Sender masse babystøv til alle**************
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 å kjente at jeg ble så glad på dine vegne!!! Så VELFORTJENT!!! stor varm klem til deg!!! Deiligt å høre
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Ååå...jeg husker nicket ditt, nønnsen! Og masse gratulerer til deg - det er det jeg sier - det skjer når man minst venter det altså! SÅ utrolig koselig for dere! Denne gangen skal det gå bra vettu =) Kom deg inn på 1. trimester og sett i gang med nedtellingen =) Så glad på deres vegne =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå